Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg snakker mye med svensker osv og skulle likt og hatt Svensk Ø og Æ istedet for Norsk. Det best hadde vært hvis shift+Ø=Svensk Ø og shift+Æ=svensk Æ. Noen som vet hvordan jeg kan forandre det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Bruke alt knappen + numerisk tastatur for snsi koden er jo lettvint . Bare å lære seg å huske desimalkodene for de man ønke å bruke. Eks. Norsk ø , svensk ö (alt+0246) Norsk Ø , svensk Ö (alt+0214) Norsk æ , svensk ä (alt+0228) Norsk Æ , svensk Ä (alt+0196) Ellers kan man jo legge inn svensk som input keyboard og raskt veksle til "SV" med to trykk nede på language ikonet på taskbaren. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Bruke alt knappen + numerisk tastatur for snsi koden er jo lettvint .Bare å lære seg å huske desimalkodene for de man ønke å bruke. Eks. Norsk ø , svensk ö (alt+0246) Norsk Ø , svensk Ö (alt+0214) Norsk æ , svensk ä (alt+0228) Norsk Æ , svensk Ä (alt+0196) Ellers kan man jo legge inn svensk som input keyboard og raskt veksle til "SV" med to trykk nede på language ikonet på taskbaren. 5516464[/snapback] Skjønte desverre ikke mye av det. Hvor skal jeg skrive alt? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hvis du setter på numlock og ... Hold venstre ALT knapp nede mans du slår inn 0246 på de numeriske tastene . Resultat = ö Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Hvis du setter på numlock og ...Hold venstre ALT knapp nede mans du slår inn 0246 på de numeriske tastene . Resultat = ö 5517394[/snapback] Er numeriske tastene de til høyre om piltastene, jeg har laptop.... Edit: fikset det i kontrol panel, språk og region. Endret 29. januar 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå