Kentinho Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg sitter nå og skal bestille PC til min mamma hos Dell... Når jeg kommer til mus og tastatur er det noe jeg ikke skjønner... Tastatur: Jeg velger Dell Wireless Tastatur og Mus [legg til 400,00 kr eller 15,-/måned1] Dell Recommended Mus: Det er ingen alternativ som er uten mus. Jeg har allerede valgt mus mus under tastatur kategorien. Vil det si at vi får 2 muser, en trådløs og en vanlig + et trådløst tastatur? Den ene musa er jo inkudert i prisen, så sånn sett gjør det ikke noe, men bare lurte litt... Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Glem det... Et av alternativene på mus var: Mus inkludert med Wireless Tastatur [trekk fra 42,50 kr] Bare slett denne tråden MOD.... Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hint. Ikke bestill via nettet. Ring til dem i stedet og be selger om et tilbud på den PCen du vil ha og de delene du vil ha med. Du kommer til å spare penger på det! (SPESIELT skal du ha ekstra minne!). Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Dell har "dobbelt minne" kampanjen på nettet.. Men om du ringer og sier hva du skal, så slenger de på noe stash..eller trekker fra litt ekstra gjerne.. sånn som brsseb sier! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Strømbeskytter, hva er den til? Fikk tilbud om det under tilbehør, men tok det ikke... Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg finner ikke faktura som betalingsmåte... Hvorfor ikke det? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Eller postoppkrav? Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Show me the money...... De vil være sikre på å få inn pengene, slik at de ikke custom lager en maskin forgjeves. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Betal med visa vel ? om mamma'n din skulle betale.. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, hun skal betale med MasterCard... Når vi skriver inn alt nummer og sånt der trekkes det fra med en gang eller betaler hun når PC`en kommer? Hun vil betale når vi får pakken... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 hmm, det er jeg sannelig ikke sikker på.. Tror kanskje det blir trukket da de har mottat orderen osv.. at de må trekke henne for penger.. tror ikke det blir trukket med en gang du har sendt orderen nå i kveld.. men ring de! forklar at din mor helst vil betale da pakken kommer.. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Beløpet vil ikke bli trukket fra kontoen før varen er mottat. Pengene vil bli reservert fra du bestiller til du motar varen. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hint. Ikke bestill via nettet. Ring til dem i stedet og be selger om et tilbud på den PCen du vil ha og de delene du vil ha med. Du kommer til å spare penger på det! (SPESIELT skal du ha ekstra minne!). 5516259[/snapback] Helt enig. Bestilte selv over telefon da jeg skulle kjøpe bærbar. Sparte over 1500 på å bestille over telefon i forhold til det å bestille over nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå