anders888 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei! Jeg har en gammel mac skjerm som jeg vil koble til min ibook g4, men den har en helt annen kontak (ikke vanlig skjermkontak) så hva trenger jeg får å få den til å passe? Håper folk skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei! Jeg har en gammel mac skjerm som jeg vil koble til min ibook g4, men den har en helt annen kontak (ikke vanlig skjermkontak) så hva trenger jeg får å få den til å passe? Håper folk skjønner hva jeg mener 5516209[/snapback] den har nok en kontakt som var vanlig på eldre macer, veit det er mulig og få tak i en adapter, men husker ikke hvor. hilsen en som ikke er særlig dreven innenfor mac... Lenke til kommentar
Noooo Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 den gamle skermen har en ADC kontakt. Jeg vet ikke helt hva slaks video ut du har på din gamle skerm. men får å finne rett kontakt kan du gå in på http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore å skriv ADC i søkefeltet da kommer det en rekke ADC kontakter opp. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Dette er om det er første generasjone av LCD-skjerm, er det en gammel mac CRT-skjerm, er det noe annet. Er vel to rader med pins, istedenfor tre (som er vanlig vga-kontakt). Skal gå ann å få overganger til dette også, men vet ikke helt hvor. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 ja er 2 rader med tilsammen 15pins.. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Skal være mulig å få tak i slik kabel, har en liggende selv. Du skal da ha 15 pins på 3 rader på ene kontaktten, og 15 på 2 rader på den andre (sagt enkelt) Du får begynne å lete... Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 De selger vel ikke noe sånt i butikken? vembi, du har vel ikke lyst til å selge den billigt til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå