Gå til innhold

Perfect Dark VS Goldeneye (hvilket er best?)

Dark Archon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes personelig Perfect Dark er fetere bedre missions og multipalyer del :love: . Og alle de fete våpenene K7 Avenger, N-Bomb, Cyclone, MagSec 4, Laptop Gun, AR34, RC-P120, CMP150, DY357 Magnum, DY357-LX, Dragon, SuperDragon, Rocket Launcher, Devastator, Psychosis Gun, Tranquilizer, Crossbow, Mauler, Reaper, Phoenix, Callisto NTG, FarSight XR-20, og min personelige favoritt Slayer :dribble: . Og så må jeg legge til at multiplayer er konge, Perfect Dark har også flere typer kamper og du kan også spille mot bots. Det har også et multiplayer ranking system. Alt i alt et kongespill! :w00t:.

Lenke til kommentar
GoldenEye er det beste FPS spillet som har kommet.. ingen over, ingen vedsidenav..

Når det ble snakk om det beste FPS spillet, så er det en selvfølge å ta med Halo :yes:

5530093[/snapback]

les overskriften på nytt du tror jeg :p

"Perfect Dark VS Goldeneye (hvilket er best?)"

Lenke til kommentar
Det er sant, og jeg er enig i at goldeneye er dødsbra! Men når han duden snakket om beste fps ever - om det er ontopic eller ei ifølge tråden - da kom Halo inn :p

5530504[/snapback]

Beste FPS ever? så klart det er et av de to da "dude" :tease:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Beste singelplayer-opplevelse hadde jeg helt klart med Goldeneye. Multiplayer var Perfect Dark best. Totalt holder jeg en knapp på Goldeneye. Det var noe helt spesielt over mappene og musikken som liksom "traff" meg. Gleder meg som en unge til å spille de på Revolution.

Lenke til kommentar
Det er sant, og jeg er enig i at goldeneye er dødsbra! Men når han duden snakket om beste fps ever - om det er ontopic eller ei ifølge tråden - da kom Halo inn :p

5530504[/snapback]

Beste FPS ever? så klart det er et av de to da "dude" :tease:

5531078[/snapback]

Mohahahaha :thumbup:

Skal holde meg unna :cry: hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...