Dark Archon Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Så kom igjen hvilket av de to klassike FPS-spillene synes DU er best? Og hvorfor? Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Goldeneye er best, elsket de banene og musikken. Perfect Dark var også bra, men det lagget :S. Lenke til kommentar
Toriyama Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Begge spillene er konge men goldeneye er best. banene og musikken. konge mp gode tider... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg synes personelig Perfect Dark er fetere bedre missions og multipalyer del . Og alle de fete våpenene K7 Avenger, N-Bomb, Cyclone, MagSec 4, Laptop Gun, AR34, RC-P120, CMP150, DY357 Magnum, DY357-LX, Dragon, SuperDragon, Rocket Launcher, Devastator, Psychosis Gun, Tranquilizer, Crossbow, Mauler, Reaper, Phoenix, Callisto NTG, FarSight XR-20, og min personelige favoritt Slayer . Og så må jeg legge til at multiplayer er konge, Perfect Dark har også flere typer kamper og du kan også spille mot bots. Det har også et multiplayer ranking system. Alt i alt et kongespill! . Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 GoldenEye er det beste FPS-spill som har kommet ut. Banene, våpnene og alt annet er perfekt med dette spillet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Goldeneye > Perfect Dark Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 elsker begge.. men må si som strife sier.. GoldenEye er det beste FPS spillet som har kommet.. ingen over, ingen vedsidenav.. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Goldeneye er bra, men Halo er bedre. Spillmessig, grafikkmessig, storymessig, banemessig!, spillbarhetmessig... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Goldeneye er bra, men Halo er bedre. Spillmessig, grafikkmessig, storymessig, banemessig!, spillbarhetmessig... 5529922[/snapback] hva i huleste har Halo med dette og gjøre? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 GoldenEye er det beste FPS spillet som har kommet.. ingen over, ingen vedsidenav.. Når det ble snakk om det beste FPS spillet, så er det en selvfølge å ta med Halo Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 GoldenEye er det beste FPS spillet som har kommet.. ingen over, ingen vedsidenav.. Når det ble snakk om det beste FPS spillet, så er det en selvfølge å ta med Halo 5530093[/snapback] les overskriften på nytt du tror jeg "Perfect Dark VS Goldeneye (hvilket er best?)" Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hvordan kan noen i det hele tatt blande inn Halo her? Goldeneye er en klassiker! Goldeneye > Perfect Dark Tviler på at du spilte goldeneye når det kom ut magenuss Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er sant, og jeg er enig i at goldeneye er dødsbra! Men når han duden snakket om beste fps ever - om det er ontopic eller ei ifølge tråden - da kom Halo inn Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Det er sant, og jeg er enig i at goldeneye er dødsbra! Men når han duden snakket om beste fps ever - om det er ontopic eller ei ifølge tråden - da kom Halo inn 5530504[/snapback] Beste FPS ever? så klart det er et av de to da "dude" Endret 31. januar 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Begge eier like mye, begge har fett maps, våpen osv.. men! den beste våpen jeg har spilt med er fra perfrect dark. Våpenet du kan se og skyte gjennom vegg.. Digg.. Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Beste singelplayer-opplevelse hadde jeg helt klart med Goldeneye. Multiplayer var Perfect Dark best. Totalt holder jeg en knapp på Goldeneye. Det var noe helt spesielt over mappene og musikken som liksom "traff" meg. Gleder meg som en unge til å spille de på Revolution. Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Goldeneye var helt vilt når det kom! Hvor mange timer har man ikke spilt det i sp og mp? utallige.. Den følelsen det ga..! Helt sykt Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er sant, og jeg er enig i at goldeneye er dødsbra! Men når han duden snakket om beste fps ever - om det er ontopic eller ei ifølge tråden - da kom Halo inn 5530504[/snapback] Beste FPS ever? så klart det er et av de to da "dude" 5531078[/snapback] Mohahahaha Skal holde meg unna hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå