oeyhope Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei Er på utkikk etter et ERP/CRM system som egner seg for en liten bedrift(4 ansatte). Bedriften selger konsulent tjenester, datamaskiner og tilbehør. Jeg har sett på Super Office og vurderer dette. Noen som har erfaringer med dette? Eventuellt andre systemer som egner seg for en slik bedrift? Øyvind. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Heisann !! Om du ikke ennå har bestemt deg for system, så kan jeg tipse om at SuperOffice [CRM] i samkjøring med Sap Business One [ERP] er en glimrende synergi. Går utifra at siden du har kikket på SuperOffice, så har du også utstrakt bruk av Office pakken fra Microsoft, og denne er også meget godt integret i løsningen. Vet ikke hvor du holder til i verden, men "noen" har hvertfall avdelinger i Oslo, Trondheim, Ålesund, Sandefjord som kan være behjelpelig med slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå