Deadringer Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Når vi er inne på Queen så er det verdt å nevne Bohemian Rhapsody, Killer Queen, Innuendo og The Show Must Go On. Tidenes store rockeband, Queen. 5545200[/snapback] må si meg enig der. jeg er også en "Let me Entertain you" person, men den har dessverre blitt groteskt misshandlet av robbie williams.. og ja, queen er et av tidenes største. freddie mercury er et av musikkverdenes største tap.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Tar av? ooh.. Nyeste albumet til God Forbid (Glemt navnet ) Fear Factory Lamb of God Er en start.. må nesten definere sjanger skal jeg klare å finne noe Edit: Innlegg nummer 1000 Endret 3. februar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ayreon - Loser Den TAR bokstavelig talt av det siste halvminuttet. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Queen: - We Are The Champions ( som sagt ) - Bohemian Rhapsody ( som sagt ) - The Show Must Go On ( som sagt ) Red Hot Chili Peppers: - Around The World Robbie Williams: - Let Me Entertain You Jeg er ingen stor fan av Robbie i det hele tatt, men nett den sangen der er kul! Groover....! Pantera: -Hollow Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Queen - Bohemian Rhapsody (som tidligere nevnt). Var den første sangen jeg tenkte på når jeg så denne tråden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 SOAD - Holy Mountains GnR - Paradise City RATM - Killin` in the name of Ac/DC - Let there be rock Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ayreon - LoserDen TAR bokstavelig talt av det siste halvminuttet. 5553333[/snapback] Korrekt. Hissigste growlingen jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Death From Above 1979 - Going Steady Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja helledussen. Death From Above 1979 tar skikkelig av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå