Gå til innhold

Sanger som tar av!

Kadmium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært innom både riksradio, og lokalradio og spilt musikk der, altså topp 20 style musikk. Vassendgutane er norsk country. For spesielt interesserte..

Alle har hver sin musikksmak. Respekter det anth. Dersom du synes musikken er idiotisk, så hold det for deg selv.

Antar at jeg ikke ser deg på Countryfestivalen på Vinstra ;)

Endret av Dalet
Lenke til kommentar

denne tråden ble jo morsom. er alltid morsomt å lese diskusjoner mellom folk som kan diskutere, dog skal jeg for en gangs skyld holde meg utenfor :wee:

tenkte jeg skulle nevne Queen med We are the Campions også. det er sjeldent det ikke blir allsang med klapping og hele pakke når denne godlåte dundrer gjennom høytalerne på, på fester.

ellers, siden er har vært litt preik om manowar i det siste, så har vi jo Warriors of the World, som de aller fleste har kjennskap til. her er også allsang et fint lite stikkord

edit:

tok med manowar også

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Takk for at jeg fikk beholde gullsitatet, Dotten.

Ellers så må jeg si meg enig med Headcleaver i at "We are the Campions" er en av de selvsagte "ta av-låtene". Når vi er inne på Queen så er det verdt å nevne Bohemian Rhapsody, Killer Queen, Innuendo og The Show Must Go On. Tidenes store rockeband, Queen. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...