ostenxx Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Queen - Who Wants To Live Forever Beastie Boys- Sabotage Genesis - Mama Carlos Santana - (Da le) Yaleo Jeg synes iallefall disse sangene tar av. Spesielt Phil Collins mesterlige vokalbruk på Genesis-låta Mama. Den er konge! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 E-Type er jo også ganske kult, egentlig. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Anathema - re-connect, her er det oppbygningen jeg tar av på... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hva med noe sånt som Los Del Rio - Macarena? Usikker på om jeg har tolket "tar av" rett. Tenker også på for eksempel Cascada når noen nevner "tar av". Hurricane og deres versjon av Everytime We Touch for eksempel. Endret 31. januar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Zany - Science & Religion Donkey Rollers - Followers Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 The Great hei Reidar hev du kjøpt ny gjødselspreidar in the sky... Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 The ramones - I wanna be sedated Iron maiden - Fear of the dark zz top Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Anth, greit at du vil si at du er uenig, men drit i elitisme-tonen, du driter deg bare ut. 5525817[/snapback] Vel..Nå er vel vassendgutane like gale som å spille på kjøttfløyten med klør.. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) "Bjøro Håland - Hei gamle landevei" tar jo helt av. Endret 31. januar 2006 av eiv880 Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Har vært innom både riksradio, og lokalradio og spilt musikk der, altså topp 20 style musikk. Vassendgutane er norsk country. For spesielt interesserte.. Alle har hver sin musikksmak. Respekter det anth. Dersom du synes musikken er idiotisk, så hold det for deg selv. Antar at jeg ikke ser deg på Countryfestivalen på Vinstra Endret 31. januar 2006 av Dalet Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Når vi er på fest tar det alltid av med DEE.. Spesielt "Vi ska fæst" er bra.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) denne tråden ble jo morsom. er alltid morsomt å lese diskusjoner mellom folk som kan diskutere, dog skal jeg for en gangs skyld holde meg utenfor tenkte jeg skulle nevne Queen med We are the Campions også. det er sjeldent det ikke blir allsang med klapping og hele pakke når denne godlåte dundrer gjennom høytalerne på, på fester. ellers, siden er har vært litt preik om manowar i det siste, så har vi jo Warriors of the World, som de aller fleste har kjennskap til. her er også allsang et fint lite stikkord edit: tok med manowar også Endret 31. januar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Skjønner det er mye "hva synes du tar av"-sanger her, for personlig synes jeg ikke halvparten av det som har komt opp tar spesielt av. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 RedHeat - MEOW MEOW MEOW :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 RedHeat - MEOW MEOW MEOW 5530134[/snapback] jeg trodde den automatisk tok førsteplassen jeg Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Spandau Ballet - Gold Junior - Mama used to say Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Og der ble denne stengt intil videre. Tar en opprydding så snart tiden strekker til. Imens kan brukerene telle til ti og smile Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Åpningsbump. 18 innlegg med småkjekling og off topic diskusjon er fjernet. Vær nå så vennlig, være smart og ikke kast bort tiden på off topic fjas som uansett vil bli fjernet. Så sparer vi alle tid og kan fokusere på topic Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Takk for at jeg fikk beholde gullsitatet, Dotten. Ellers så må jeg si meg enig med Headcleaver i at "We are the Campions" er en av de selvsagte "ta av-låtene". Når vi er inne på Queen så er det verdt å nevne Bohemian Rhapsody, Killer Queen, Innuendo og The Show Must Go On. Tidenes store rockeband, Queen. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ah, refrenget i Superfamilys "It's a lie" burde vel kvalifisere til å "ta av". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå