LarsP Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Anaal Nathrakh - Do Not Speak Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Bare jeg som synes White Stripes med Jolene er helt sinnsyk? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 "Spar en reke drep en hval" med bluessøsken tar hvertfall av.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 White Stripes tolkning av Jolene er meget interessant. Liker den god jeg, men kan ikke akkurat si at låten tar av. Vil nok tenke på noe mer pompøs musikk med kraftig progresjon, når det er snakk om musikk som tar av. Trance-sjangeren inneholder en del slikt, men man finner det også i klassisk. Personlig har jeg veldig sansen for Rick Wakeman (fra Yes) og Alan Parsons Project. Det er musikk som tar av det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Så fra spøk(forrige innlegg) til revolver: *pang, smell og brak* Rhapsody - Knightrider of Doom er en sang som tar skikkelig av! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Vassendgutane - Hei Reidar 5517671[/snapback] Lokale heltar. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 White Stripes tolkning av Jolene er meget interessant. Liker den god jeg, men kan ikke akkurat si at låten tar av. Vil nok tenke på noe mer pompøs musikk med kraftig progresjon, når det er snakk om musikk som tar av. Trance-sjangeren inneholder en del slikt 5522408[/snapback] Helt enig i det, men det er noe med Jolene som gjør at jeg synes den tar av Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Mclusky - Lightsabre Cocksucking blues Den tar bare så sinnsykt av! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Iron Maiden - Fear of the dark hehe.. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 AC/DC - Have a drink on me Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Tool - Ticks And Leeches Tool - The Grudge A Perfect Circle - The Outsider P.O.D. - Brown P.O.D. - Know Me P.O.D. - Southtown P.O.D. - Breath Babylon Deftones - Bored Deftones - 7 Words The Mars Volta - Eriatarka ..det jeg kom på i farta Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Musikk til hverdag og fest: Vassendgutane - Ungkar med dobbelseng Vassendgutane - Spada i markja Vassendgutane - De vart ikkje sånn Vassendgutane - Valle i Setesdalen Vassendgutane - Hei Reidar (Landeplage ) Vassendgutane - Aldri vore te bya Vassendgutane - Ta dej en løfse Vassendgutane - Fire kara ifrå Ørsta Vassendgutane - Konnølfest Vassendgutane - Dans før i tida Vassendgutane - Kjøyr meg ned til Vik Vassendgutane - Odelsguten Vassendgutane - Ski på føto Vassendgutane - Storbonde Vassendgutane - D e Helg Vassendgutane - DVD Vassendgutane - Data Vassendgutane - Bonde ifrå Hamlagrø Anne Nørdsti's nye album er også bra Bonderomantikk! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Omg, Vassendgutane! helpplz, cannot... breathe... got to... stop it! NOW! Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Finnes folk som ikke bare hører på "dødmetall, svartmetall, dunk dunk, topp 20, britney spears osv.." Forresten, smsspråk er vel ikke tillatt her? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 En salig blanding DJ Mangoo - Eurodancer Sibbe - Klinkekulå mi Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine Hellbillies - Traktor Naughty By Nature - OPP ACDC - TNT Alphaville - Big in Japan Fatboy Slim - Gangster Trippin Hot Butter - Popcorn The Rock Steady Crew - Hey you Salt'n'Pepa - Push it Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Lurer på om det ver Vassendgutane jeg så på country-jukebox en natt ? eller dansebandjukebox? ikke imponert hvertfall.. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 dream theater - root of all evil Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 RATM - Bullet in the head Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Finnes folk som ikke bare hører på "dødmetall, svartmetall, dunk dunk, topp 20, britney spears osv.." 5524623[/snapback] Joa, men det fins da grenser? =| NP: RedHeat - Meow Meow Meow Endret 30. januar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei Reidar, he du kjøpt deg ny gjødselspreiar? Ej måtte ha en ny en når det vart vår så ej kjøpte na på AK i går! http://vassendgutane.no/pylse.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå