torvald-tåke Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei Ønsker litt hint til hvor mye jeg kan "forlange" når jeg skal selge min bærbare maskin. Det er en Dell Inspiron 8600c m Pentium M 1,5 GHz prosessor. 512 MB ram, 64 MB GeForceFX 5200 skjermkort og 15,4" WSXGA skjerm. 30 GB hd. CDR/DVD combo drive. Bluetooth + litt annet småsnadder.. Hva kan man forvente å få for en slik en?? Den har bursdag i slutten av mai, da fyller den 2 år så er ikke så innmari gammel.. Nypris var nesten 13000.. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 rundt 5000 tenker jeg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 5k er vel en brukbar pris det ja..om batteriet ikke er helt slitt ut ? (drar skjermkortet spill av noe slag?) Lenke til kommentar
torvald-tåke Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Takker for hjelpa Batteriet funker fint som f*** Merker faktisk ikke så stor forskjell fra maskinen var ny, holder nesten like lenge nå. Spill er nok ikke d maskinen har vært mest brukt til.. Så d aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 ok, for bortsett fra skjermkortet får man vel en like bra pc for litt over 5000 NY i dag egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå