Diff Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hehe, til uka skal jeg stikke ned til COOP og hente nærmere 8000,- etter at de ikke klarte å få reparert PCen min ^^ Kunne ikke fordra den, og hadde garantert solgt den på QXL hvis ikke dette hadde skjedd Så nå skal jeg skaffe meg en ORDENTLIG PC og ikke en COOP Lenke til kommentar
lobster Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Gratulerer Flott av Coop år rydde opp på en ordentlig måte. (Hadde bare alle butikkene vært like enkle å forholde seg til) Endret 29. januar 2006 av lobster Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Gratulerer Flott av Coop år rydde opp på en ordentlig måte. (Hadde bare alle butikkene vært like enkle å forholde seg til) 5516008[/snapback] Du må huske at Coop er en veldig stor kjede, de taper ingenting på å gi en kar 8lapper. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Gratulerer Flott av Coop år rydde opp på en ordentlig måte. (Hadde bare alle butikkene vært like enkle å forholde seg til) 5516008[/snapback] Du må huske at Coop er en veldig stor kjede, de taper ingenting på å gi en kar 8lapper. 5523681[/snapback] Stemmer. Det de derimot oppnår, er et himla godt rykte, som gjør at de tjener enda mere penger. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 resppekt! coop er veldig bra...plus at de har vel ingen stor gnier som sitter på toppen! så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå