ZtilongZ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei igjen folkens! Jeg har laget en liten "film" til som jeg gjerne vil dele med dere! Nok en gang ønsker jeg tilbakemeldinger og kritikk for å bli bedre. Forrige gang fikk jeg masse tips og hjelp så håper på det samme nå. Denne gangen fikk jeg bare lyst til å filme litt mens jeg lagde meg middag! http://www.solumsupport.no/pizza.wmv Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 hehe. Tøff film, var kanskje litt for lang. litt masse "vimsing" Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vimsing? Men uansett... jeg syntes også den var litt for lang. Den kunne gått litt kjappere. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 synes at filmen er interessant.. gjør meg sulten.. Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Bra at dere likte den... Spesielt vimsete syns jeg da ikke den var, annet enn det det var for å underbygge "stress/dårlig tid". Har sett den noen ganger nå og skjønner hva dere mener med litt for lange klipp! Det tar jeg med meg videre til en enda bedre "film" neste gang Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Helt grei film, digger sangen du brukte i filmen! Du kunne f.eks filmet pizzaen fra du tok den inni til du tok den ut igjen, og så spilt filmen i fortfilm, slik at du kunne se pizzaen forandre seg Endret 10. februar 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå