sub1343 Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 http://www.unrealtournament2003.com/?downloads Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Har ikkje dette spillet vert ute lenge? (seier ikkje at eg har det, men det er kun fordi eg ikkje har maskin til å kjøre det.) eg veit om en kis som har hatt full-versjonen _ganske_ lenge. dvs: en trial versjon på 30 dager, men det er heile (4GB). og den trial går vekk lett som en leik med en crack... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Spillet er på 4Gig??? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 nei, det er ikke full ver. duh! spillet er ikke gått gold enda. ut2003 vil være på 3 cd'er. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 kan lastes ned her med god hastighet. http://www.hardwareonline.dk/downloads.asp...=Diverse&id=532 Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Jeg har beta releasen på 2 cder men den er en god del feil på og den er ikke helt lik den endelige versjonen (mener og ha lest det en plass på nettet), har også sett noen screenshots som ikke var lik betaen som jeg har. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 aahhh laster den ned nå, gleder meg til å spille den som en liten unge gleder seg til julaften! Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Sier bare: Hei og hopp, pupper er topp! Dette har jeg gledet meg til lenge. Beta-versjonen av spillet som har vært ute en stund (2 CD'er) funket greit på singel-player, men ikke multiplayer. Nå som demo'n er ute, kan man jo fragge andre...fett. Thor-Egil Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Har det ikke vært en "piratkopiert" demo ute også en stund da? Har da en versjon liggendes... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 bare lurer, har nå lasta ned UT 2003, å vær gang jeg går inn på deathmatch så klikker spillet. Hvis jeg er ganske rask å kommer meg inn på en server ungår jeg dette. Men hvis jeg skal bare se på listen så detter jeg ut av spillet å det kommer opp en feilmeld. noen andre som har opplevd dette? er dette en bug eller noe annet skummelt? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 En bug, sliter med det samme selv. Når den har pinga rundt 3-400 servere detter den ut til windows med en fin feilmelding.. En mulighet er å skynde seg å joine en server før dette skjer.. eller bruke gamespy, som jeg skal til å downe nå.. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 min beta klikka når jeg skulle øke oppløsninga så jeg måtte spille det på 800x600 (4xfsaa etter jeg fikk r9700pro) Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 jeg har også den feilen.. Leste at det er master-serveren som sliter litt, men at de holder på å prøver å fikse den :smile: Funker sikkert i morgen eller noe sånt. Et fantastisk spill ivertfall SUPER-GROMT !!! Magnus :razz: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 ohhh takk jeg var ikke den eneste. Ja helt enig, dette spillet er helt konge! Satt oppe til 03:00 i natt å spillte!! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå