thomasr Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg har et In-Win S506 miditower som skal moddes til det ugjenkjennelige Har tenkt til å lakkere gult, sette inn kabinettvifter, en del tøft stæsj inne i kabinettet og diverse store og små plexiglass. Et problem jeg ikke har greid å tenke ut, er hva jeg skal gjøre med all den fæle plasten foran på kabinettet, kan jo ikke bare være der hvit og grå! Må vel ha plass til en vifte der også, 80 eller 92 mm. tenker jeg.. noen forslag til hva jeg kan gjøre med plasten? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 I front er det egenntlig ikke plass til ei vifte, har det stygge kabinettet sjøl... :sad: så da må du borre til skrue høl, plukk ut den delen der du skal ha casebadge da får du bedre luftings muligheter( eller skjær høl da! :> Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Tror jeg skal lage et rundt hull til en 80mm vifte (har 80mm hullsag ) , og sette på et viftegitter fra microplex eller noe. Satser på at det blir bra... Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 bare finn tak i et bassreleks rør på 80mm å trø inn i det hullet du lager framme. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Mener du for å sette vifte inn i bassrefleks røret? Eller droppe hele ideen om vifte i front? Tror det er nødvendig, fordi nå suger den luft fra alle mulige steder med en liten åpning i front :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå