Gå til innhold

Antec P180 og støy

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om medfølgende vifter til P180 er stille? Burde de byttes ut til f.eks. PAPST-vifter?

Det er plass til en "haug" av vifter i dette kabinettet, er det noen anbefalinger fra dere vedrørende bruk av disse?

Målet mitt er å få det så stille som mulig uten å gjøre større operasjoner (f.eks. vannavkjøling).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testen som det refereres til fjernet tok man ut orginale viftene. Da vil en tro at det er fordi de er dårlige....

Men, i konklusjonen på testen sier det at medfølgende vifter er meget stille.

Ble ikke så mye smartere.

Endret av Landa
Lenke til kommentar
Testen som det refereres til fjernet tok man ut orginale viftene. Da vil en tro at det er fordi de er dårlige....

(...)

5520976[/snapback]

Bytter dei dei ikkje ut slik at alle kabinetter blir testa med samme type vifter då? Slik at dei får samme utgangspunkt?

Eller er eg heilt på jordet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Husk at SilentPcReview er ekstreme når det kommer til stillhet. Jeg vil tro at for både meg og deg er medfølgende kabinettvifter i Antec P180 stille nok, men for SilentPC-gjengen er kun graven stille nok - og det bare såvidt.

mvh

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Faktisk så er viftene som følger med sånne med 3 trinns valg for hastighet...

Vil tru det blir litt vel sakte om du skal sette til 5 volt i tillegg...

Har gåandes dette kabinettet med 2 av dei 3 medfølgande viftene, men kan ikkje uttala meg heilt om støynivåen pga ei skjermkort-vifte som ikkje har det heilt godt for tida... Skal tenka på å gi ein tilbakemelding om det når eg har fått gjort noko med det (kan ta si tid...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...