bokhylle Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei! Har lagd en film nå som jeg har brukt noen timer på og når jeg skulle lagre den (som filmfil) fungerte det ikke. Den brukte rett og slett for mye. Det sto at den brukte 2gb (har 512) Funker ikke med restart. *KRISE* Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hmmm... jeg har flere teorier om hva som egentlig er feilen, og at du har for lite RAM er faktisk ikke en av de. Les feilmeldingen en gang til (og skriv den ordrett her) så kan vi hjelpe deg. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Er egentlig ikke så veldig krise lenger. Delte filmen jeg skulle lage opp i fire "biter" og så tilsammen til en igjen. Men maskinen skal vel ikke bruke så my RAM bare på å lagre en film på 50mb vel? (Windows Movie Maker) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Med mindre du kommer med ordrett feilmelding tør jeg ikke tippe hva som kan være problemet. Mangel på RAM tviler jeg på at det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå