Gå til innhold

Synspunkter omkring Kåres Kebab eller lignende

Leet-Pete

Anbefalte innlegg

Er de noenn såmm liker å tafse på tissn sin her? :dribble:

De er ganske arti skal jej si dere! Prøv de! Anbefales på de sterkeste! :thumbup:

Jeje... Men fra spøk til alvår: Vor mange hær er det som har spisst sin egen bæsh? :hmm: INGEN?!!? Va i huleste h****?! Er dere helt sinsyke hele sulamitten? Jommen sa jeg smørr!

Kebab?

Spør Kåre Muhammed aka kebab-kåre

Åll heil tu the king åff kebab!

Endret av Leet-Pete
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det var litt morsomt jeg da :) Her har vi øsefull kar som har snublet seg hjem fra byen og først utpå dagen i morgen kommer til å begynne å bekymre seg over hvor lommebok og penger ble av, og hva gjør han? Setter seg ned å skriver et fullstending meningsløst innlegg på HW, og i rett forum! :)

Lenke til kommentar
Synes det var litt morsomt jeg da :) Her har vi øsefull kar som har snublet seg hjem fra byen og først utpå dagen i morgen kommer til å begynne å bekymre seg over hvor lommebok og penger ble av, og hva gjør han? Setter seg ned å skriver et fullstending meningsløst innlegg på HW, og i rett forum! :)

5515263[/snapback]

RESHPEKT! :thumbup:

Annarki! Jess! Nårge for anarki!

Lenke til kommentar
Ikke sikker på det er så mye anarki her, og er vel rimelig sikker på at tråden vil bli stengt før eller siden.... Om du da ikke foranderer overskriften til "Synspunkter omkring Kåres Kebab" eller lignende :)

5515275[/snapback]

Bra nåh? jeg kan fårestn telle till 100 baklengs :yes:

Lenke til kommentar
Hehe :) Så Kåres kebab smaker dritt, og de har mest sannsynlig tafset litt rundt før de la hendene rundt kjøttstykket? Hmmm.... Minn meg på å ikke besøke den sjappa :)

Dessuten, gjør klar noen isbiter til i morgen tidlig :)

5515287[/snapback]

:evil: Kåres kebab ær faktisk den besste kebab-sjappa som særverer kjønnshårskebab med hvit "dressing"... hvis du skjønner va jæj mener :grin:

Shåvv såmm respekt får Kebab-kåre!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...