Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har skjedd noe hver dag :p  det er bare du som ikke følger med :tease:

5523509[/snapback]

Det kan hende... jeg er ikke ehtl med hele tia;p Noen dager nå jeg ikke har vært innpå hele dagen og fått med meg når det skjer, menmen;p

Bra Klikka, gravering er BRA;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting som hadde vært smart hadde vært hvis du

satte inn en vifte styring forran på den plexi boksen.

Slik at man kunne styre de viftene på radiatoren på plexi boken.  :thumbup:

5523895[/snapback]

Tja, to potometre kan vel skaffes.

Kan hende jeg har noen liggende tror jeg, så må det jo diskuteres med fluesopp først da ;)

Takke for iden.

Vil det bli bra å ha dette i den alu. biten? kan gjenge ut noen gjenger til den også da.

Lenke til kommentar

Update 31.01

I dag så har jeg bare gravert litt på shrouden, men bad news! jeg har klart å knekke den på et litte punkt.

Men jeg har en ide da, tenkte å lime det med epoxy og lime på en aluminiumsplate på toppen. Høres det bra ut? eller skal jeg bare lage en ny?

Får foresten lånt meg en varmepistol i morra kansje

Men her er updaten da ;)

post-77030-1138745247_thumb.jpg

post-77030-1138745313_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Joda, den er litt vel tynn den der. Bare 2mm plexi. Vel ejg har litt 5mm lexan liggende men det har jeg planlagt å bruke til BMB, pluss at lexan trenger mye mer varme til å bøyes da.

Men hva tror dere om å bare lime på en en 1mm aluplate på 36x12cm på toppen?

Men jeg skal snart bestile noe greier på netshop snart, så det kan hende jeg bestiler litt 5mm uv blå plexi og none uv leds eller katoder (dette skal jeg tas opp med fluesopp først da ;) )

Lenke til kommentar
ser ikke bilder jeg heller, de vil bare ikke frem, selv om jeg prøver å åpne de ved å klikke på de

5533830[/snapback]

Det er fordi bildene er lastet opp på forvirra.com/uploads og den siden er nede for øyeblikket :(

Men jeg kan sikkert laste de opp på serveren til diskusjon da ;) Skal fikse dette i løpet av kort tid ;)

Edit: De bildene fra i går funker da, er i noen poster lengre opp her ;) Skal flytte alle updatene i førsteposten. Jeg får lånt en varepistol i dag :yes: så da får jeg sikkert bøyd ferdig shrouden i løpetav dagen ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Razer og fluesopp: Takk, takk.

Joda, ble selv fornøyd meg graveringene jeg også :D men han som solgte med "chucken" til graveringsbitene skulle vært skutt :realmad: for graveringsbitene mine var alt for stor til den, og den kostet tros alt 30 kr :mad:

Men men, imporvisert med litt maskeringstape for å få biten til å passe i chucken som var for stor da :w00t:

De nye bitene var en drøm å jobbe med i forhold til den gamle jeg brukte :love:

Men bare vent til alle graveringene på shrouden blir ferdig :dribble: har noen diverse fette logoer og på den andre siden skal det gravers på waste med samme fette skrivten som den toxic skriften :yes:

Har funnet ut at jeg har et gammelt kabinet som jeg kan stjele metal fra til å dekke toppen, men det er stål og ikke fult så lett å polere da. Så hva sier du til en børstet stål look da?

Men det beste er at jeg får lånt en varmepistol i dag, så da skal jeg få bøyd denne ferdig i løpet av helga. pluss at jeg skal jobbe litt med stålet da :D

Så fluesopp, hva sier du til å plassere viftestyringen din i fronten på shrouden da? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...