Gå til innhold

Hvordann lærte du og programmere i C++?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den beste måten er å lære engelsk, for så å kjøpe seg en engelsk bok .. sjekk amazon.com eller en av de 1000 andre trådene her som omhandler akkurat det samme som denne

edit:

jeg er selvlært på omtrent alle områder; har ikke en gang fullført videregående (jeg er 25, snart 26) :whistle:

Endret av dayslepr
Lenke til kommentar

"jeg er selvlært på omtrent alle områder; har ikke en gang fullført videregående (jeg er 25, snart 26) whistle.gif "

Jeg er også selvlært, men jeg går på høgskole for å ha en utdannelse å vise til. Tar det ganske rolig med de fleste skolefagene, og fortsetter å lære ting på egen hånd underveis, som COM, DirectX, og diverse ting av interesse..

Det jeg egentlig lurer på er om du har klart å skaffe deg en skikkelig jobb uten utdannelse? For det første vil jeg anta det er vanskelig å få jobb, men jeg vil også anta at du stiller langt bak en med mastergrad når det gjelder lønnsavtaler..? Prove me wrong.

Lenke til kommentar

jupp - jeg tror det er vanskelig å få jobb innen dette faget uten papirer.. selv om jeg egentlig ikke har forsøkt å sende noe særlig med søknader

så det blir strøjobber og jobbing med egne prosjekter om kveldene og helgene -- forsøker på den måten å lage en egen jobb, men dette tar så klart tid :)

Endret av dayslepr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...