ocvmelbye Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hvor lærte du og programmere i C++? Hva er den beste måten? Finnes det noen gode måter på norsk? håper på svar Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Kjøpte meg en bok og begynte med det helt grunnleggende. Begynte så på høgskolen i gjøvik og lærte resten. Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Kjøpte meg en bok og begynte med det helt grunnleggende. Begynte så på høgskolen i gjøvik og lærte resten. 5515111[/snapback] Hilken bok da? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har lært/lærer C++ ved å lese bøker! Har til nå lest Accelerated C++, Effective C++, More Effective C++ og snart Effective STL også. Men kan vel egentlig ikke si at jeg "har lært" C++. Lærer litt hele tiden, liksom, heh. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 God norsk bok: "Programmering i C++, av Tisip-forlaget.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) "legger til i mine innlegg" Endret 29. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) den beste måten er å lære engelsk, for så å kjøpe seg en engelsk bok .. sjekk amazon.com eller en av de 1000 andre trådene her som omhandler akkurat det samme som denne edit: jeg er selvlært på omtrent alle områder; har ikke en gang fullført videregående (jeg er 25, snart 26) Endret 1. februar 2006 av dayslepr Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kjøpte meg en bok og begynte med det helt grunnleggende. Begynte så på høgskolen i gjøvik og lærte resten. 5515111[/snapback] Samme her, dog jeg ikke er ferdig med studien enda. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 "jeg er selvlært på omtrent alle områder; har ikke en gang fullført videregående (jeg er 25, snart 26) whistle.gif " Jeg er også selvlært, men jeg går på høgskole for å ha en utdannelse å vise til. Tar det ganske rolig med de fleste skolefagene, og fortsetter å lære ting på egen hånd underveis, som COM, DirectX, og diverse ting av interesse.. Det jeg egentlig lurer på er om du har klart å skaffe deg en skikkelig jobb uten utdannelse? For det første vil jeg anta det er vanskelig å få jobb, men jeg vil også anta at du stiller langt bak en med mastergrad når det gjelder lønnsavtaler..? Prove me wrong. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) jupp - jeg tror det er vanskelig å få jobb innen dette faget uten papirer.. selv om jeg egentlig ikke har forsøkt å sende noe særlig med søknader så det blir strøjobber og jobbing med egne prosjekter om kveldene og helgene -- forsøker på den måten å lage en egen jobb, men dette tar så klart tid Endret 1. februar 2006 av dayslepr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå