Peder ola normann ås Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har fått meg jobb som budbil sjåfør og trenger derfor en gps, hakke veldig lyst å bruke så mye penger på den derfor lurer jeg på om hvor bra gps kartene til Gizmondo er(hovedsaklig i oslo). btw: er det gratis å laste ned kart på den, eller må man betale en sum per kart(for hvert land eller no)? Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hva er gizmondo? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hva er gizmondo? 5517011[/snapback] en slags handholdt spillemaskin som ikke ble noe serlig populær.. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ikke noe særlig bedre er det at selskapet bak har sendt inn konkurssøknad. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ble GPS-navigasjon på Gizmondo noen gang ferdig? Trodde dette var noe som skulle komme "snart" (og slik det er blitt, så kommer det vel aldri)... Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Lurer også på dette, hvis gps-systemet på denne er greit så blir det en gizmondo på meg også.. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Lurer også veldig på dette... Noen som har fått med seg hvordan det ligger an i landskapet? Sitter også og ruger på en giz som jeg gjerne skulle hatt GPS'en til å fungere på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå