alexkl Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 hei så noen som hadde spraya boxed vifta til amd med en grønn uv reaktiv farge.. Noen som vet hvor man får tak i slikt? :!: finner ikke igjen tråden med han som hadde det btw..! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 1: Du kan begynne med å sjekke stickys. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, det er vel første bud.. Ellers kan jeg si at Clasern har det! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, det er vel første bud.. Ellers kan jeg si at Clasern har det! 5515445[/snapback] Jeg har den fra clasern, som jeg skulle bruke på en sykkel. Men dumme meg glemte hvit grunning først . Det er veldig viktig... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Grunning i bunn og klarlakk på topp er alltid å anbefale! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 okay.. Så jeg må kjøpe 3 bokser bra for en vifte ?? Noen som vet hva den grønne heter?Siden den skulle være UV reaktiv.. grunning og klarlakk en ting man må ha? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det du skal ha heter for "fluoriserende lakk". Markingstusj o.l. kan også brukes. UV-reaktiv lakk er litt vanskeligere å finne og må oftes kjøpes fra utlandet, men flouriserende lakk gir en tilnærmet like bra effekt. Du trenger bare 1 boks for ei vifte, du kommer nok bare til å bruke en brøkdel av flaska uansett. Grunning er viktig, klarlakk er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Gå heller å kjøp fluoriserende maling på en hobbybutikk. Koster 30kr + At du ikke trenger grunning. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Grunning er strengt talt ikke nødvendig... Bare lakk med hvit lakk først. Så tar du Fluoriserende over der. Tilslutt tar du klarlakk Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 når jeg var innom hobbytekknikk og kjøpte lakk for 2 dager siden til mitt nybygde kabinett, så jeg noe som het flourlakk elr lignende, den var rosa og drit tøff, er det en slik jeg skal ha? Må jeg skru selve boxed vifta av den riibba som er under? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jupp, det er det du skal ha.. Fluor = fluoriserende! Ja, det er det du må gjøre.. Så maskerer du det du ikke vil skal bli rosa! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Jupp, det er det du skal ha.. Fluor = fluoriserende!Ja, det er det du må gjøre.. Så maskerer du det du ikke vil skal bli rosa! 5518189[/snapback] takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå