Gå til innhold

9700pro og chipsett

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått returnummer og skal sende mitt Radeon 9700 skjermkort tilbake til Quad i neste uke. Så får jeg pengene tilbake

Så kjøper jeg heller nytt Radeon 9700 kort når de får inn versjonen som er fikset. Sånn som det er nå kan jeg ikke spille 3D spill i det hele tatt. Direct3D og OpenGL krasjer etter noen sekunder

Jeg har bestilt et Hercules Radeon 8500LE 64MB skjermkort fra komplett. Det kostet under 1000 kroner og får duge som midlertidig erstatning til jeg får den nye versjonen av Radeon 9700

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-14 16:01 ]

Lenke til kommentar

Er det noen som kan provide en link der det bekreftes at de kortene som er ute i Norge nå ikke støtter 8X AGP? Har egentlig planer om å gå til anskaffelse av et slikt kort til uken som kommer!

Er det foresten noen som har noen formeninger om hvor det lønner seg å handle det kortet og hvilken produsent av kortet som er best?

/steinih :smile:

Lenke til kommentar

Det er ikke bekreftet noen ting, fordi ATI ikke har kommet med noen offisiell uttalelse enda. Hvis du går til Radeon 9700 Forumet på http://www.rage3d.com, så ser du blant annet denne tråden på 25 sider der folk har problemer med Radeon 9700 + 8X AGP hovedkort.

http://www.rage3d.com/board/showthread.php...20&pagenumber=1

Det beste vil nok være å kjøpe et originalt Built By ATI Radeon 9700 Pro skjermkort, men jeg ville vente til de nye kortene med BIOS versjon 1.3 dukker opp på det norske markedet. Sannsynligvis i begynnelsen av oktober en gang

Lian Li PC-65

Asus A7V8X KT400

AthlonXP 2000+, MIST Silent Twin

ATI Radeon 9700 Pro

Corsair 512MB XMS3200, cas2

IBM "Deathstar" 120gxp, 80GB

Soundblaster Audigy Player

Eizo L565 17" LCD

++

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-14 18:46 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...