Boralis Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 leser at det må til en ny chip på kortet for å få det til å funke i 8x dette er allerede send ut til kommende kort,men hva med oss som har kortet får vi skiftet denne eller bør vi retunere kortene å vente til de nye kommer på markede Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg har fått returnummer og skal sende mitt Radeon 9700 skjermkort tilbake til Quad i neste uke. Så får jeg pengene tilbake Så kjøper jeg heller nytt Radeon 9700 kort når de får inn versjonen som er fikset. Sånn som det er nå kan jeg ikke spille 3D spill i det hele tatt. Direct3D og OpenGL krasjer etter noen sekunder Jeg har bestilt et Hercules Radeon 8500LE 64MB skjermkort fra komplett. Det kostet under 1000 kroner og får duge som midlertidig erstatning til jeg får den nye versjonen av Radeon 9700 [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-14 16:01 ] Lenke til kommentar
Templar Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Vår las du at det trenges en ny chip?... Kilden kan være rent tull. PS. Har mitt Radeon 9700 nu.. men ikke gjørt noen tester. hilsen, Lenke til kommentar
steinih Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Er det noen som kan provide en link der det bekreftes at de kortene som er ute i Norge nå ikke støtter 8X AGP? Har egentlig planer om å gå til anskaffelse av et slikt kort til uken som kommer! Er det foresten noen som har noen formeninger om hvor det lønner seg å handle det kortet og hvilken produsent av kortet som er best? /steinih :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Det er ikke bekreftet noen ting, fordi ATI ikke har kommet med noen offisiell uttalelse enda. Hvis du går til Radeon 9700 Forumet på http://www.rage3d.com, så ser du blant annet denne tråden på 25 sider der folk har problemer med Radeon 9700 + 8X AGP hovedkort. http://www.rage3d.com/board/showthread.php...20&pagenumber=1 Det beste vil nok være å kjøpe et originalt Built By ATI Radeon 9700 Pro skjermkort, men jeg ville vente til de nye kortene med BIOS versjon 1.3 dukker opp på det norske markedet. Sannsynligvis i begynnelsen av oktober en gang _________________ Lian Li PC-65 Asus A7V8X KT400 AthlonXP 2000+, MIST Silent Twin ATI Radeon 9700 Pro Corsair 512MB XMS3200, cas2 IBM "Deathstar" 120gxp, 80GB Soundblaster Audigy Player Eizo L565 17" LCD ++ [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-14 18:46 ] Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 har snakket med quad og de regner med å få en avklaring fra ati i neste uke om hva som skal gjøres med de solgte kortene, jeg regner med at de enten må skifte chipen eller gi oss nye kort Lenke til kommentar
Buzzer Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Det beste hadde vært at de satte ned prisen på de korta som har feil agp 8X stepping på GPU :smile:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå