Scotty Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Heisann! Jeg har kjøpt gokart for en uke siden, da jeg startet på sporten forrige sessong. Så da er jeg altså ganske ofte inne i garasjen og mekker på karten. Så da lurer jeg på hva som kan anbefales som musikk som jeg kan høre på når jeg mekker. Jeg hører ganske mye på rock/metal/betong og div pop. Men det jeg søker etter her er mer rock aktig. Sanger jeg allerede har på "listen" er: Elroy - Stonegard At arms length - Stonegard Whiskey In The Jar - Metallica Hell On High Heels - Motley Crue Always Will Be - Hammerfall Cut Like Diamonds - Span så da søker jeg altså sanger som er lignende slik som de jeg nevnte over. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 ohh, Motörhead fra 70 tall er mekk det. Ace Of Spade Eat The Rich Overkill Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hva med...det du bruker å høre på? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Hva med...det du bruker å høre på? 5516082[/snapback] hm...det pleier å være litt mer rolig, og mer bodyrockers aktig. Men fant ut at det som beskriver best det jeg er ute etter er de 10 første sekundene av Elroy - stonegard, samt litt av cut like diamonds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå