Ansgar Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Er det noen av dere som har forsikret de bærbare maskinene deres? Om så er,hva slags forsikring har dere tegnet? hvor mye koster den? Fins det forsikring som dekker: miste i bakken, tyveri under transport mellom brukssteder,tyveri på brukssted,f.eks skole osv ? Lenke til kommentar
sondresb Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Varierer sikkert veldig fra selskap til selskap og hvilken dekning du skal ha. Jeg tror forsikringen jeg hadde på min forrige bærbare dekket det meste av det du nevner ("kasko"). Kostet vel ca 1250,- per år for en bærbar som hadde forsikringsverdi på rundt 20k. Selskapet var i mitt tilfelle If. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Forsikring? Jeg må le... Bruker heller pengene på en ny harddisk... Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Har forsikret min for 35.000. Det koster ca. en tusenlapp i året hos Gjensidige NOR. Betingelsene er jeg ikke helt sikker på (burde kanskje lese det med liten skrift... :smile:). Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Har gratis pc-forsikring gjennom NITO. Medlemskapet koster bare 300 kroner for hele studieperioden, og så såvidt jeg vet gjelder forsikringen også for bærbare. Det er bra deal :wink: [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-09-14 16:33 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 13:05, skrev Ansgar:Om så er,hva slags forsikring har dere tegnet? hvor mye koster den?Fins det forsikring som dekker: miste i bakken,tyveri under transport mellom brukssteder,tyveri på brukssted,f.eks skole osv ? Når du kjøper ett produkt på elkjøp så kan du forsikre den mot uhell + funksjonsfeil. Dette koster en engangssum på 7.5% av kjøpesummen. Da gjelder det i 3 år på det prduktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Forsikra meg mot ALT(lyn,vann,tyveri,virus,alt!!!!!). Utstyr og informasjonen som er lagret er altfor dyrt til å kunne "miste". Har en kjempeavtale med Gjensidige NOR Lenke til kommentar
roy.gunnarsen Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Har en kjempeavtale med Gjensidige NOR Hva må man betale for noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå