genetex Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Heisann! Har nå rerollet til rogue, og skal prøve å bli level 60 så kjappt jeg klarer. Jeg lurer da på: Kan jeg fks på level 15, gå rundt i barrens og grinde level 14/15/det-som-er-best, og få like raskt level som om visst jeg questet? Når begynner eventuelt grinding å bli en bra måte å få rask xp på om man er rogue og grinder alene? takker for alle svar Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Grinding lønner seg ikke før rundt lvl 20 tror jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 funker: ja morro: nei... Kom deg til lvl 20 og drep grisene i sør Lenke til kommentar
genetex Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Det trenger ikke vere så veldig morro akurat:p Så, rundt level 20 begynner jeg å grinde mobs på 1-2 levels under meg? btw: dere svarte sykt raskt må jeg si Endret 29. januar 2006 av genetex Lenke til kommentar
TRS Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 personlig så synes jeg ikke det er verdt å grinde før lvl20 iallefall. Det er nok av kjappe quester å gjøre opp til dette, som hjelper på xp'en, mye er kill quests som man kanskje burde ta uansett om man bestemmer seg for å gå den "tradisjonelle" veien, med questing all the way, eller "grindeveien", og kun drepe mobs all the way. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har grindet nå fra 10 til 21, noen instancer nå og da. Ganske grei måte det. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er ikke vits å grinde før 20 nei, du kan jo grinde litt, men det lønner seg mest å gjøre quest, Selv har jeg grindet en char fra lvl 20 til 60 på litt over 2 uker, det kunne jeg aldri klart med questing. Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvor er det best for en lvl31 ud rogue grinde? Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvis man bare grinder... kos går økonomien da? Får du nok til mount og for du bra nok utstyr? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvis man bare grinder... kos går økonomien da? Får du nok til mount og for du bra nok utstyr? 5520576[/snapback] For og si det sånt, grinding gir mer penger en questing. Grinder man masse ender man opp med sykt mangen items man selger til vendor og ah. Mesteparten av Humanoids(ting som går på 2 ben) dropper penger og items. Men jeg ville vel heller ikke anbefalt grinding før lv20+ Lykke til Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 I følge første level 60 på serveren jeg spiller på nå (Ahn'Qiraj) så er questing den raskeste måten å levle på. Dette gjelder selvfølgelig bare hvis du kan questene i hodet. Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Det er en kombinasjon av questing og grinding som er raskeste måten, og ta de riktige questene. Poenget med at questing er treigere enn grinding sånn generelt er jo fordi du må fly så mye fram og tilbake, og det er der du kaster bort tid. Men tar du bare quest som er i området du likevel grinder i, eller omvendt, så får du litt bonus xp. Anyway, http://www.rpgexpert.com/3863.html Denne artikkelen sier IKKE ta quest opp til level 20. Endret 30. januar 2006 av RogerWilco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå