Keltern Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 er det noen ultimat stepping på denne cpu'en, eller har dere noen eksempel på hvilke som fungerer bedre enn andre? eller har jeg misforstått litt her nå..? Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 KAB3 og andre KAB steppinger skal være veldig klokkevennlige. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 hva med SH-E4? veit du noe om den? er sikkert den minst brukbare.. Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 står vel SH-e4 på alle, står det på min også, og mener å huske det sto KAB ettelerannet på den Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 AkselJ skrev: står vel SH-e4 på alle, står det på min også, og mener å huske det sto KAB ettelerannet på den 5515193[/snapback] ok.. just made an ass of myselft then! finner man ut dette i cpu-z eller? Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 som meg som også vil sjekke stepping nøyere så må vi nokk av med både kjølere og pasta for å finne den :/ Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 AkselJ skrev: som meg som også vil sjekke stepping nøyere så må vi nokk av med både kjølere og pasta for å finne den :/ 5515373[/snapback] åja.. det var jo typisk.. er ikke mer enn et par dager siden jeg satte den i lissom! så jeg får vente til jeg får tak i litt arctic silver 5, kanskje en ny kjøler også, da får jeg prøve å huske på å sjekke det! Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 de beste steppingene til 3700+ fortiden er vel KAB3(?) og KAB7E (som jeg har @ 3005Mhz) stepping står på den andre linja under modell nummeret på CPU'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå