c7Nn Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 heihei jeg er litt usikker på hvor jeg skal putte dette innlegge men prøver her da hva er vanelig å ha i tempratur på ting som f.eks: cpu, skjermkort, kabinette (altså inne i datan).. og slikt.. grunnen til at jeg spør er fordi jeg er usikker på dette og har lyst på viftestyring derfor må jeg vite hvor sakte jeg kan sette viftene mine ned til, hvis dere skjønner hva jeg mener. noen i klassen sier at jeg har et utrolig kjølig system, men de sa ikke hva som bør være topp før jeg man må skru av datan og vanne den så er det noen som kan si noen tempraturer det bør ligge på? takk på forhånd Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 For det første hadde nok tråden passet bedre her. For det andre burde du søke etter lignende tråder før du oppretter en ny en. Anbefalte temperaturer: (max) CPU: 60 C GPU: 70 C Minne: 40 C Harddisker: 30 - 40 C Hva slags temperaturer som er bra for akkurat ditt system kommer an på komponentene. Foreksempel tåler Intel CPU'ene litt mer en de fra AMD. Temperaturen på minnet kommer an på hva slags minne, og temperaturen på grafikkortet kommer an på grafikkortet. Simple! Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå