Gå til innhold

TES: shadows er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er massevis igjen som vil heve Oblivion langt over andre rollespill.

5527561[/snapback]

 

kom over den her:

 

For what it's worth, I have finally had a chance in the past couple weeks to actually play the game for extended periods of time, rather than little bits here & there as I was developing systems and fixing bugs. When I played Morrowind, I generally had the most fun creating different characters and then just exploring and messing around. I rarely did quests, although I was tasked to play through a few quest lines back before the game shipped. Otherwise I'd play for a few hours with one character, then start another, usually using the console to boost my stats. And I played around with some of the mods as well.

 

But Oblivion's been different. I have found myself really getting in to developing the two characters I've created. And I've found myself drawn in to the quests. The guild quest lines all have their own storylines, complete with plot twists and interesting characters. And the main quest is excellent. And of course exploration is still incredibly fun -- the game is absolutely gorgeous (and I don't work on graphics so I'm not blowing my own horn here ), there's a lot of dungeons, shrines, hidden villages, and othter locations to find, lots of deer, boar, bears, wolves and mountain lions to hunt, and tons of plants to harvest for potion and poison creation. I have found the game addictive, to the point where I lose track of time while playing. And that is rare for me. It really is an amazing game, and the info that's out barely scratches the surface.

 

So take that as you will -- but I honestly believe that even the doubters are going to be very pleasantly surprised.

 

mountain lions!! :w00t:

Lenke til kommentar

Amen. Tror virkelig det er på tide at vi begynner å fokusere på alle de positive aspektene ved spillet.

 

Grafikk er som sagt ikke alt. Dette er tross alt RPG. Etter min mening blir det sikkert god nok grafikk uansett.

 

Og hva med "next-gen"?.. Vel, det er bedre grafikk enn Morrowind, selv om soft shading/shadows på alle objekter er tatt ut, og alt står på Low!

Endret av Istapp
Lenke til kommentar

Tja, nå er det visst like før. Nye poster på diverse forum rundt om kring tyder på at det er like før utgivelse etter som det sies at bugtesting er ferdig i større grad og flere av utvilkerene hos Bethseda har allerede begynnt på andre prosjekt.

 

Soon people, soon... ;)

Lenke til kommentar
Tja, nå er det visst like før. Nye poster på diverse forum rundt om kring tyder på at det er like før utgivelse etter som det sies at bugtesting er ferdig i større grad og flere av utvilkerene hos Bethseda har allerede begynnt på andre prosjekt.

 

Soon people, soon... ;)

5529377[/snapback]

 

24. mars :)

Lenke til kommentar

Please ikke drit deg ut,de utsatte Oblivion til april fordi de nettopp skulle legge til mer spillglede på 360,det står i offisiell intervju på sida deres... Så skyggene kommer til å bli der så lenge du har bra nok PC =)

 

Utsettelsen gjaldt i følge Bethesda at de trodde ikke 360 skulle klare grafikken,men etter at de fant ut at den var i stand tilå gjøre litt mer enn de trodde,utsatte de spillet. Foresten har en beta test som jeg så på vist at det var en del hakking i lyden og vertex shaderne var dårlig programmert,så noen av brettene ser ut som de har hvite artifacts enkelte steder.

 

Såvær så snill og vær tålmodig og gi Bethesda tid til å oppfylle det de har lovet. =)

Oblivion kommer til å bli bra.

Lenke til kommentar
Please ikke drit deg ut,de utsatte Oblivion til april fordi de nettopp skulle legge til mer spillglede på 360,det står i offisiell intervju på sida deres... Så skyggene kommer til å bli der så lenge du har bra nok PC =)

 

Utsettelsen gjaldt i følge Bethesda at de trodde ikke 360 skulle klare grafikken,men etter at de fant ut at den var i stand tilå gjøre litt mer enn de trodde,utsatte de spillet. Foresten har en beta test som jeg så på vist at det var en del hakking i lyden og vertex shaderne var dårlig programmert,så noen av brettene ser ut som de har hvite artifacts enkelte steder.

 

Såvær så snill og vær tålmodig og gi Bethesda tid til å oppfylle det de har lovet. =)

Oblivion kommer til å bli bra.

5529468[/snapback]

 

Nicca whuut?

 

Mener du at spillet er utsatt til april, og at skyggene skal være med likevel?Tviler jeg sterkt på, etter at de selv sa igår at de ikke skulle være med :)

Endret av asad
Lenke til kommentar
Please ikke drit deg ut,de utsatte Oblivion til april fordi de nettopp skulle legge til mer spillglede på 360,det står i offisiell intervju på sida deres... Så skyggene kommer til å bli der så lenge du har bra nok PC =)

5529468[/snapback]

 

Finner ikke noe intervju på den offisielle sida fra etter at skyggene ble tatt ut, gidder du å linke til det?

Første gang jeg har hørt at spillet er utsatt til april...

Lenke til kommentar

http://www.beyond3d.com/interviews/oblivion/

 

 

 

Se her ,det er det siste intervjuet,og spillet kommer til å beholde de fleste av skyggene =) Se selv på bildene. Hvis hele omverdenen skulle ha softshadows så ville ikke dagens pcer dratt det. Men som dere ser selv,er spillet fortsatt vakkert.

 

Edit: Refererte feil til Elder Scrolls siden i forrige post...

 

Edit2: Utifra de fleste online butikker er release datoen 30.04.2006 både for 360 og PC

Endret av dejanV
Lenke til kommentar
Please ikke drit deg ut,de utsatte Oblivion til april fordi de nettopp skulle legge til mer spillglede på 360,det står i offisiell intervju på sida deres... Så skyggene kommer til å bli der så lenge du har bra nok PC =)

 

Utsettelsen gjaldt i følge Bethesda at de trodde ikke 360 skulle klare grafikken,men etter at de fant ut at den var i stand tilå gjøre litt mer enn de trodde,utsatte de spillet. Foresten har en beta test som jeg så på vist at det var en del hakking i lyden og vertex shaderne var dårlig programmert,så noen av brettene ser ut som de har hvite artifacts enkelte steder.

 

Såvær så snill og vær tålmodig og gi Bethesda tid til å oppfylle det de har lovet. =)

Oblivion kommer til å bli bra.

5529468[/snapback]

 

du som driter deg ut her. følg litt mere med neste gang du skal uttale deg om noe. det er offisielt at softshadows på objekter er fjernet. resten er der

Lenke til kommentar
Hvis alt dette likevel er sant om at de tar vekk skyggene,så lurer jeg på om Halo 3 noen gang kommer ut... i allefall før 2010

5529731[/snapback]

 

ser ikke helt sammenhengen. Halo 3 vil neppe ha 9000 objekter man kan flytte på, og være i nærheten så stort som oblivion. Dermed kan de ha så mye skygger de ønsker.

 

Og ja, det er nok sikkert at skyggene er fjerna.

Lenke til kommentar

Grafikk er ikke alt, men plager meg at jeg ikke får se all den eye candyen som de viste på e3 demoen. Spesielt det med kjettingen å ribb beina. Er jo selfølgelig gøy med bra fysikk motor i spillet også, men ettersom jeg har fått med meg, kan man ikke skade noen med å kaste objekter på dem. De har jo også tatt vekk mye annet fra spillet som feks. leviathan, spyd osv. Kan fremdeles bli bra, men noe next-gen game blir det nok ikke på den grafiske siden.

Lenke til kommentar
Grafikk er ikke alt, men plager meg at jeg ikke får se all den eye candyen som de viste på e3 demoen. Spesielt det med kjettingen å ribb beina. Er jo selfølgelig gøy med bra fysikk motor i spillet også, men ettersom jeg har fått med meg, kan man ikke skade noen med å kaste objekter på dem. De har jo også tatt vekk mye annet fra spillet som feks. leviathan, spyd osv.  Kan fremdeles bli bra, men noe next-gen game blir det nok ikke på den grafiske siden.

5530202[/snapback]

 

 

Det ER next gen, egentlig. Tviler på ta det finnes spill som vil se bedre/like bra ut som oblivion når den slippes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...