V-by Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Nå er jeg sint. Ingenting på pc-en min virker som jeg vil det skal virke, eller slik som det skal virke. Når jeg starter opp, er den treig som F. jeg kommer ikke inn på MSN, og heller ikke inn på noen av microsoft sine sider. skal jeg åpne et program og jeg trykker på ikonet, så kommer den menyen jeg velger: Slå av, restrt og sett i vilemodus menyen fram, og lukker seg ganske fort. Har nyformatert pc, men brannmur og antivirus. dog ikke sp2 enda, men skal vel kunne holde med brannmur og antivirus hvis en er forsiktig... Ikke har jeg vert inne på noen tvilsomme sider heller... Dette irriterer meg Edit: Det popper også hele tiden opp blanke sider i Opera. Det kom opp en kjej pop up av noe slag, sheck your weight today eller noe sto det, å den var forma som en rar vekt. Endret 28. januar 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hva er det egentlig du lurer på? Du må stille spørsmål for at du skal få svar på dette. Høres ut som at du har fått virus, ja. Det er veldig lett å få virus nå, så det gjelder å ha et bra, oppdatert anti-virus program, og være forsiktig med hvilke sider man går inn på. Hvis det er Microsoft Update du prøver å komme deg inn på, og du ikke bruker Internet Explorer, er det derfor. Du må bruker IE der. Det du kan gjøre, hvis du ikke finner noe virus i anti-virus programmet, er å legge inn programmet "HijackThis" her. Ta en scan med lagret logfil, og send inn logfila til en ekspert på området. Han/hun kan se på logfila, og vurdere om du har noe virus/spyware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå