Boralis Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 først røk mitt msi hk så fikk jeg opp et asus p4s8x som var veldig ustabilt, så fikk jeg et epox 4g4a+ dette er også ustabilt(minnet) så nå sitter jeg her temmelig frustrert er det noen som har et bra forslag da jeg skal klokke maskinen og montere vannkjøling Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Ja jeg og anbefaler det kortet, men kjøp den siste P4B533-V, du kan stille alt mulig i biosen, og gjør det veldig overklokkingsvennlig. Les første artikkelen til slapp.com, han viser noen av mulighetene. Viktig er det å få muligheter til å justere minne hastighetene uavhengig av alt annet med p4 siden de er laget med tanke på høy hastighets minne(rambus). Det skal være mulig å danke ut PC800 rambus, med bra minne på DDR400 (f.eks et overklokket samsung DDR333 minne) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 har nå bestilt dette kortet 533v og håper på bedre lykke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå