tormi Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei! Jeg bruker min laptop mye til å se film på tv. Men for hver jæ... gang jeg skal se en film må jeg innom "høyreklikk-->egenskaper-->innstillinger-->avansert-->visning" og velge at signalene skal sende til tv. Deretter må jeg endre skjermoppløsning... Finnes det en mulighet for å lage en slags snarvei, være seg en .bat fil eller HVA som helst for å automatisere denne handlingen slik at ett trykk er nok?? Hjelp settes stoooor pris på! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Slikt er ofte tilgjengelig via driverene til skjermkortet... Muligens ett lite icon relatert til skjermkortet nede på taskbaren? Jeg vet ATI, nVidia og Intel iallefall har mulighet for å få ett icon nede ved klokka der du kan stille inn det meste på skjermkortet Endret 28. januar 2006 av MrLee Lenke til kommentar
miXer Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hvis du holder nede knappen Fn og trykker på F8 tror jeg det er(bilde av tv/skjerm) så kan du velge hvor bildet skal vises. TV/skjerm bare TV bare Skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå