Gå til innhold

Disk full - Maxtor personal storage 3100

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat fått en Maxtor personal storage 3100 (7200 RPM, USB 1,1 &2,0), men har problemer. Etter "installasjon" forsøkte jeg å kopiere over filene mine, men etter ca. 16 gb fikk jeg beskjed om at disken var full... Dette til tross for at explorer sa at jeg hadde ca. 180 gb ledig. Jeg formaterte deretter disken til NTFS, og forsøkte på nytt - uten hell. Etter 8 gb kopierte filer sa maskinen igjen at disken var full - selv om den hadde ca 190 gb ledig.

Kan noen, på en MEGET enkel måte, forklare meg hva jeg må gjøre? Kjører XP Home, maskinen er relativt ny. En kollega har ekstern disk på usb, og den fungerer uten problemer. PLEASE HJELP MEG!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du ta full backup kan du se på norton ghost, men når det gjelder dette så kan det være at win kopierer filene til en tmp mappe og deretter til disken. Du kan prøve å skru av mellomlagring på pc eller hva det heter (høyreklikk på den legg til fjern greia ved klokka etter å ha plugget i disken og se om det er mulig i egenskaper ett eller annet sted), evt så kan du prøve å kopiere færre filer om gangen. F.eks. 5gb.

Si ifra om ikke det hjelper =) mest sansynlig har du lite plass på disken win mellomlagrer filene på. Sjekk også i prisguiden neste gang du kjøper ting etter brukererfaringer ;) mulig du kan gå på en smell

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...