brsseb Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Min IExplorer (v6.0xxx) har et problem. Den går noen ganger amokk med fontene, dvs skriftstørrelsen på nettsider. Noen ganger er skriften plutselig kjempeliten (noen ganger uleselig, må kopiere tekst eg vil lese inn i Word og forstørre d..) og noen ganger kjempeSTOR (slik som nå! Hele hardware.no (og resten av nettet for den saks skyld er) blitt blåst opp! Iallefall 2-6 størrelser opp fra vanlig) Dette skjer i perioder, noen ganger er skriften liten i en uke eller to, så forsvinner det. I dag ble alt større og jeg er skikkelig forundret. Noen som vet hva det kan være? MSI K7T266Pro2 XP2000+ 512DDR WinXP Pro GF3Ti200 m/ Det4 40.x0 Lenke til kommentar
Ronino Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Prøv dette: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q255062 Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Forøvrig et lite tips: For å endre skriftstørrelsen i IE, Hold inne control-knappen mens du bruker scroll-hjulet på musa. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Dette skjer i perioder, noen ganger er skriften liten i en uke eller to, så forsvinner det. I dag ble alt større og jeg er skikkelig forundret. Noen som vet hva det kan være? Og du har sett på innstillingene for Text Size? (Menu Bar|View|Text Size). Mulig at IE støtter tastkommandoer for å endre dette, og at du har klart å trykke på dem fra tid til annen, uten å være klar over det. Vet i hvert fall at Opera (6, muligens tidligere versjoner også; husker ikke i farten) kan endre zoomen på nettsider med enkle tastetrykk. At MS har kommet etter og gjort en del ting litt enklere i IE også, er jo ikke _helt_ utenkelig. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 13:17, tunefish skrev:Forøvrig et lite tips:For å endre skriftstørrelsen i IE,Hold inne control-knappen mens du bruker scroll-hjulet på musa. Hehe. Tenkte eg ikke på. At man kan "zoome" med ctrl+musehjul i IE akkurat som i Word2000 etc. Vel vel, lærte jeg noe nytt i dag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå