Gå til innhold

Kan noen hjelpe med å se forskjell på to skjermer. P95f og P

Tåkelys

Anbefalte innlegg

Bestilte en Viewsonic P95f hos Itbutikken, og endte opp med en P95f+. Når jeg ser på spesifikasjonene, så er det jo faktisk en del forskjeller. Problemet er at jeg ikke vet så mye om hva disse forskjellen utgjør. Er det noen vits i å sende den tilbake/klage til Itbutikken? Håper noen kan hjelpe med dette.

http://www.viewsonic.com/products/crt.htm

[ Denne Melding var redigert av: engen på 2002-09-14 13:06 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av forskjellene:

P95f:

1920 x 1440 @ 77Hz

1856 x 1392 @ 80Hz

1600 x 1200 @ 92Hz

1280 x 1024 @ 107Hz

Frequency f h: 30~117kHz; f v: 50~180Hz

VIDEO INPUT Bandwidth 300MHz

P95f+:

1920 x 1440 @ 73Hz

1856 x 1392 @ 75Hz

1600 x 1200 @ 87Hz

Frequency fh: 30~110kHz; fv: 50~160Hz

VIDEO INPUT Bandwidth 285MHz

Lenke til kommentar

Det der er ganske store forskjeller, blant annet er det endel hetz i forskjell i alle oppløsninger...

Ville ha klaget på det der, du får ikke varen du bestiller og den du får er dårligere enn den du bestillte.

P95 er dessuten etterfølgeren til P95+ noe som tilsier at den er bedre den kan du se på prisen også for P95'en er dyrer...noe som som oftest betyr bedre kvalitet..

Kan ikke skjønne noe annet en at de må sende deg en ny skjerm (p95) da forhåpentligvis....

forresten så har eg nettop bestillt p95 fra datakompaniet.no selv, er du fornøyd me billedkvalitet lyskontraster osv på din p95 + eller ? Aldri testet viewsonic så eg lurer litt...

Mvh

Fre_ZZe

Lenke til kommentar

Er svært fornøyd med skjermen. Utrolig skarpt bilde, flotte farger og svært god lysstyrke. Var jo en drøm å spille med.

Jeg har sendt mail til Itbutikken. Er jo litt sleipt å sende en P95f+ når det på siden deres stod P95f. Men uansett så er jeg kjempefornøyd med billedkvaliteten. Nå er det jo en drøm å sitte forran skjermen. De to horrisontale stripene er det så vidt man ser. Og det bare på lys bakgrunn.

Lenke til kommentar

Men er disse forskjellene noe man klarer å se, eller er det bare på papiret den er bedre?

Har også lett etter norsk pris på P95f+, uten å finne noen. Noen som vet hva den koster, i forhold til P95f? Er jo veldig fornøyd med skjermen. Så det kan jo være at jeg kan tyne Itbutikken for kompensasjon og bare beholde den jeg fikk sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...