Mortex2001 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei! Jeg kjøpte disse delene til to kompiser: XFX GeForce 6800GS 256MB Asus A8N-SLI Premium AMD Athlon 64 X2 3800+ Når de spiller CS, så får et såkalt "SpeedHack". Det stopper opp i 2 sek, også løper de fort, så stopper det opp i 2 sek, så løper den fort. Sånn er det når de spiller CS. Det er jo selvfølgelig veldig irriterende. Det fungerer fint i alle andre spill, det er bare CS vi har problemer. Jeg skrudde av Vertical Sync, har prøvd forskjellige drivere til kortene, forskjellige innstillinger i bios og på skjermkort - ingenting hjelper. Jeg har DirectX innstallert, drivere til Chipset, og alt annet. Det må være skjermkortet som gjør det, men hva, det er det som er problemet, jeg finner ikke ut av hva det er. Dette gjelder når jeg kjører på OpenGL, på Direct 3D blir det kårnete grafikk og software er helt vanlig. Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg? Hadde vært fint... Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Prøvd å skifte til OpenGL? Funker ofte. Video Settings --> OpenGL. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Dette har med cpuen å gjøre. Prøv å kjøre med bare èn kjerne. Hvis du søker på forumet så finner du mange poster og løsninger på det Lenke til kommentar
Sing Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Prøv å sette prosessoraffinitet i taskmanager til en enkelt cpu-kjerne for hl.exe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå