Kenny Bones Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Hei! Jeg vet ikke helt om dette er det rette forumet, men jeg har altså en slitasje her på min bærbare. Jeg vil tro det skyldes at jeg mistet den gulvet en gang i fjor, det kan godt hende det er over et år siden og har derfor ikke tenkt så my på det i ettertid. Det ble en liten knekk ved skjermen, eller hengslene skjermen henger på. Ettersom maskinen blir brukt veldig mye hver dag både på jobb og hjemme, har skjermen også blitt veldig løs på grunn av dette. Men altså i kveld virket det som om den ene saken som den ene hengselen (?) er trådd på sitter fast! Derfor vil heller ikke den andre delen "gli" når skjermen bøyes fram eller tilbake. Kan godt ta et bilde om noen lurer på hva jeg mener. Si ifra isåfall! Så det jeg lurer på er, finnes det noe garanti på sånt? Det er altså en jobb-pc som egentlig tilhører skolen og vi har derfor også på-stedet-service og et eller annet i 3 år eller noe sånt. (Maskinen er kanskje et og et halvt år nå) Setter pris på alle tilbakemeldinger. Endret 28. januar 2006 av raziel014 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 ring dell og forklar situasjonen, mest sansynlig må du ta dette på egen kappe dersom det er skade etter ett fall slik som du sier Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Damn, men finnes ingen forsikring for sånt da? Jeg vet ihvertfall om andre i Fylket som har fått tilbake på garanti på grunn av kaffesøl.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vil si at det er ditt problem, så sant du ikke har tegnet en ulykkesforsikring mot slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå