Gå til innhold

Vegard forlater fjortisstilværelsen

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sign me up.. Jeg er broren hans, men pga. en liten hendelse i "Gjett alderen på en forumbruker"-tråden glemte jeg å sette på at jeg også hadde bursdag.. :ohno:

Jeg som har forandra meg mest, btw :!:

Har klipt av meg masse hår og greier :p

Lenke til kommentar
Ellers har jeg et mye bedre forhold til mennesker som er forskjellige. Etter at jeg fikk tanken om at jeg muligens kan være homofil selv (dette burde jeg finne ut av i morgen) er ikke homofile noen jeg har fordommer mot lenger.

5514261[/snapback]

Dette burde jeg finne ut av i morgen? Huh? Den skjønte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Om du i morgen bestemmer deg for å oppføre deg mer modent, stemmer det at du ikke er "fjortiss", men som det har blitt presisert i det uendelige er ikke fjortiss en alder, men en tilstand. Mange 17-åringer er fremdeles fjortiss.

5514296[/snapback]

Hehe.. Dette er egentlig ikke seriøst.

Jeg var egentlig aldri fjortiss. Jeg sier bare unnskyld på vegne av min generasjon og gleder meg over at jeg slipper stempelet. ;)

5514305[/snapback]

Jeg stempler folk som oppfører deg idiotisk som "fjortiss", ikke nødvendigvis folk som er 14. Kan ikke huske å ha stemplet deg i hvertfa....

Jaja, gratulerer uansett!

Lenke til kommentar
Ellers har jeg et mye bedre forhold til mennesker som er forskjellige. Etter at jeg fikk tanken om at jeg muligens kan være homofil selv (dette burde jeg finne ut av i morgen) er ikke homofile noen jeg har fordommer mot lenger.

5514261[/snapback]

5516172[/snapback]

Jeg skal i løpet av året finne ut om jeg er homo eller hetero. "I morgen" betød den perioden i livet mitt som starter i morgen (i dag).

Lenke til kommentar

5514261[/snapback]

5516172[/snapback]

Jeg skal i løpet av året finne ut om jeg er homo eller hetero. "I morgen" betød den perioden i livet mitt som starter i morgen (i dag).

5516374[/snapback]

Okeey.. Er ikek det noe man vet? Isteden for og prøve gutter. Eller hva du tenner på :hmm:

Lenke til kommentar
Okeey.. Er ikek det noe man vet? Isteden for og prøve gutter. Eller hva du tenner på :hmm:

5516463[/snapback]

Vel, jeg har absolutt peiling. Nå ligger det nokså åpent. Har ikke vært ordentlig forelska i noen og føler absolutt ingen seksuell tiltrekning til noe som helst. :dontgetit:

Lenke til kommentar

5516463[/snapback]

Vel, jeg har absolutt peiling. Nå ligger det nokså åpent. Har ikke vært ordentlig forelska i noen og føler absolutt ingen seksuell tiltrekning til noe som helst. :dontgetit:

5516551[/snapback]

Da er det vel bare lite hormoner elns da.

Last ned gaypron og prøv :p

Lenke til kommentar
Da er det vel bare lite hormoner elns da.

Last ned gaypron og prøv :p

5516623[/snapback]

Lol, no pr0n på meg, du :p

Har ikke noe pr0n på pc-en og vil ikke laste ned :p

Eller.. Har jo den Billitis-videoen fra Slå på ring, men den er bare dum.

Tror heller jeg venter til det kommer av seg selv. Slikt burde komme om våren/sommeren, hehe. Det er jo da man ... hva heter det? Svermer? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...