Gå til innhold

Vegard forlater fjortisstilværelsen

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror enkelte misforstår.

Jeg gikk ikke i svart fordi det var pent, jeg gikk i svart fordi jeg stengte meg inne i et bittelite hjørne av verden og ble helt fanatisk. Glad det endret seg :p

Men hadde faktisk flere venner da jeg gikk i svart. Men nå har jeg mange ordentlige venner.. <3

Lenke til kommentar
Tror enkelte misforstår.

Jeg gikk ikke i svart fordi det var pent, jeg gikk i svart fordi jeg stengte meg inne i et bittelite hjørne av verden og ble helt fanatisk. Glad det endret seg :p

Men hadde faktisk flere venner da jeg gikk i svart. Men nå har jeg mange ordentlige venner.. <3

5514534[/snapback]

Alle omtrent har en sånn periode av livet når de er tenåringer. Stenger seg litt inne og lever i en drømmeverden. For noen går det lenger, og det går over til depresjoner etc.

Tror egentlig at selv om ikke alle går i svart, at mange går gjennom en form for tenåringsdepresjon. Ikke at jeg antar at du var deprimert eller noe, bare generell opplysning.

Lenke til kommentar
Alle omtrent har en sånn periode av livet når de er tenåringer. Stenger seg litt inne og lever i en drømmeverden. For noen går det lenger, og det går over til depresjoner etc.

Tror egentlig at selv om ikke alle går i svart, at mange går gjennom en form for tenåringsdepresjon. Ikke at jeg antar at du var deprimert eller noe, bare generell opplysning.

5514546[/snapback]

Mange på min alder er deppa fordi de ikke er fornøyd med meg selv.

Når jeg er deppa, er jeg deppa fordi jeg ikek vet hvem jeg er.

Lenke til kommentar

Zeromac and Vegard_ : Go and marry, you both dress liek zhe shit. (Probaly Gay...)

Vegard_: Om du ikke vet hvem du er, så bør du lete i avisene etter en trick ulykke eller noe. (Eller: "Gutt slaktet på TG")

Men fra spøk til drugdeal

Du kommer aldri inn i denne alderen igjen, så sett deg ned, og tenk godt over det :)

Uansett er fjortiss overdrevet, men det er ikke 1337 $pRåk37.

Du er forresten heldig, jeg har forsatt den tida i vente :(

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Zeromac and Vegard_ : Go and marry, you both dress liek zhe shit. (Probaly Gay...)

Vegard_: Om du ikke vet hvem du er, så bør du lete i avisene etter en trick ulykke eller noe. (Eller: "Gutt slaktet på TG")

Men fra spøk til drugdeal

Du kommer aldri inn i denne alderen igjen, så sett deg ned, og tenk godt over det :)

Uansett er fjortiss overdrevet, men det er ikke 1337 $pRåk37.

Du er forresten heldig, jeg har forsatt den tida i vente :(

5514947[/snapback]

Don't worry. Du ser ut til å være midt i perioden selv.

En tre år lang mensen for gutter det der.

Lenke til kommentar
På en annen side har jeg fått et spissere forhold til religion. Jeg har blitt en knallhard likestillingsforkjemper og er kjempekritisk til alt jeg mener er feil.

5514261[/snapback]

Og der gikk vi inn i en annen fase ====P

Lenke til kommentar
at du i hele tatt lager denne tråden beviser at du går over i fjortiss state lvl 2. veslevoksen mode

5514958[/snapback]

Haha? Du tok visst ikke ironien. Denne tråden lagde jeg for å uttrykke hat over det stempelet jeg har hatt i et år nå, og forteller at jeg egentlig aldri var fjortiss, men at samfunnet på en eller annen måte fikk meg til å være det allikevel.

Jeg er veldig glad for at det er over nå.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

5514947[/snapback]

Eh, hvis det var en spøk, så var det ikke gøy. :no:

Gå hjem å legg deg, din jævla fjortis.

Er det ikke lov å være gode venner her på jorda eller, uten at noen tror man er homser?

:no:

Lenke til kommentar

5514947[/snapback]

Er det ikke lov å være gode venner her på jorda eller, uten at noen tror man er homser?

[...]

:no:

5515798[/snapback]

Minner meg på en episode i fjor. Spurte en venn om han ville være med ut, men han sa nei fordi han var redd for at noen skulle se oss sammen og tro at vi var homser. Hallo? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...