Radi Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei. Jeg har tenkt å bygge helt ny pc om ikke så lenge. Og jeg skal modden den sikkelig, skal legge ut worklogg på forumet Når jeg har kommet så langt. Men jeg leter etter BILIGE NETT butikker som selger styliong til pc og vannkjøling. For jeg har sett på hva jeg skal kjøpe, på microplex.no neon-lys og alt annet for å modde den + alt jeg trenger til vann kjøling. Og regnet sammen alt, og det kom på 7730,- Det er litt mye penger på modding og vannkjøling. Det vet det fins mange sider der man får kjøpt det jeg leter etter, Men jeg vil høre fra dere andre på forumet her. Hvor dere kjøper tinga deres fra. Hvilken nett butikk er biligst ? ( Gjærne utlands nett butikk, må selvsakt kunne sende til norge da ) Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Vis du skal bruke så mye penger, så er det stor mulighet for at microplex fixer prisen for deg. ta en mail til dem og se hva de kan gjøre. Spess vis du nevner at du skal lage worklog her på forumet, så blir det nok litt rabatter å få Lenke til kommentar
Radi Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Ja, tenkte egentlig litt på det, At de kunne sponse meg. Men jeg har hørt av mange at de ikke sponser. Men kan de gjør et untak siden det er så mye penger det er snakk om. Jeg kan jo sende dem en mail å sjekke. Men i mellom tiden er det bare å komme med de biligste nett butikkene folkens. Endret 28. januar 2006 av Radi Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Når jeg spurte om spons, så sa dem at vis jeg kjøpte nokk, så kunne dem "finregne" på det. Men jeg kjøpte vist ikke nokk :O hihi, men ta en mail du Btw, skriv ned hva du skal ha, så er det lettere å finne webshop's som passer;) Lenke til kommentar
Radi Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Når jeg spurte om spons, så sa dem at vis jeg kjøpte nokk, så kunne dem "finregne" på det. Men jeg kjøpte vist ikke nokk :O hihi, men ta en mail du Btw, skriv ned hva du skal ha, så er det lettere å finne webshop's som passer;) 5514243[/snapback] Hvor mye kjøpte du for da? Sånn for å vite ca. "grensen" Jeg kommer ikke til å sende mail før om en stund alikevel. For jeg får jobb nå snart, om noen uker. Og så skal jeg spare litt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Noen tusen tror jeg grensa ligger på.. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Noen tusen tror jeg grensa ligger på.. 5516004[/snapback] Okey, da ligger jeg godt over grensa...hehe Lenke til kommentar
Radi Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Men, hvis det bra er fin pussing de gjør med prisen. Da lønner det seg heller å kjøpe fra utlandet. Da kan jeg spare 2/3 deler av prisen. Altså hvis jeg skulle kjøpt fra microplex. Endret 29. januar 2006 av Radi Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det spørs, snakk med microplex og spør hva dem kan få til. Så sjekker du om det blir billigere på noen andre måter. Det er jo faktisk mulig at du kan bli sponsa av andre shop's og. Kanskje til og med utenlandske Lenke til kommentar
Radi Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Det spørs, snakk med microplex og spør hva dem kan få til. Så sjekker du om det blir billigere på noen andre måter. Det er jo faktisk mulig at du kan bli sponsa av andre shop's og. Kanskje til og med utenlandske 5516091[/snapback] Mhm, det hadde jpo vert genialt å bli sponsa av en utlands nett butikk. Da hadde det blitt biligere! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Da har jeg sendt Microplex en mail. Håper på god tilbake melding Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 her er en liste med diverse sider frozencpu.com blackdog-pcs.com netshop.no shg.no 3dfxcool.no vendur.no Det var de jeg kom på nå, skal edite hvis jeg kommer på flere Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) her er en liste med diverse sider frozencpu.com blackdog-pcs.com netshop.no shg.no 3dfxcool.no vendur.no Det var de jeg kom på nå, skal edite hvis jeg kommer på flere 5524437[/snapback] Jeg tok en tur innom frozencpu.com, men de prisene var jo ikke noe særlig å skryte av. Er det jeg som bruker feil valutta, jeg brukte 8. Jeg ser forresten at jeg brukte en litt høy kurs. Den ligger vist på 6.7 elr.no. Da ble prisene litt bedre:) Men noen som vet noe ang frakt og betalings måter? Endret 30. januar 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
Radi Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Nå har jeg fått mail tilbake fra Microplex. De kunne ikke fikse så mye på frisen, men det de kunne gjøre var å gi meg gratis frakt. ' Da tror jeg jeg handler fra en utlands nett butikke i steden jeg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Frozencpu.com har iallefall godt utvalg:=) Jeg sjekka porto på en CPU kjøler (Ninja) og den ble på 22$ hehe. Men blir jo billigere vis du tar flere ting på en gang Her kan du sjekke hvor mye ting koster i NOK Endret 30. januar 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ikke for å gå helt OT, men anbefaler denne valutaomregnern: http://www.xe.com/ucc/ Om du skal bestille fra utlandet lønner det seg i de fleste tilfeller å bestille mye.. Radi: Det er jo egentlig ikke helt verst da! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Vil nå ikke si at fri frakt er noe særlig super tilbud å skryte av når du skal handle for 7000 kroner. Jeg må nesten si at jeg er litt skuffa over microplex vis det er alt dem kan tilby. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 ja, det var litt skuffende. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Ikke for å gå helt OT, men anbefaler denne valutaomregnern: http://www.xe.com/ucc/ Om du skal bestille fra utlandet lønner det seg i de fleste tilfeller å bestille mye.. Radi: Det er jo egentlig ikke helt verst da! 5526683[/snapback] Hva mente du med: Det er jo egentlig ikke helt verst da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå