Gå til innhold

Wireless Hotkey Amilo M7400

ebben

Anbefalte innlegg

Hei. Min Fujitsu Siemens Amilo M 7400 kræsjet og jeg måtte reinstallere windows. Jeg oppdaterte alle driverne via driver cden som kom med laptopen.

Although, det viser seg at ingen hotkeys fungerer. Jeg kan derfor ikke bruke min Wireless funksjon grunnet at wireless er slått av fysisk og jeg ikke kan slå den på igjen.

Er det noen som har noen forslag for hvordan jeg kan enten få wireless til å fungere eller slå på wireless funksjonen uten hotkey?

Takk

Ebben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kjapt svar.

Jeg lastet da ned Intel PROset som er kompatibelt med mitt intel wlan kort.

Men da jeg skal slå på wlan som du beskrev står jeg ovenfor akkurat samme problemstilling:

"

The network connection is still disabled. Use your hardware switch to enable it.

"

Og igjen, hotkeyen min fungerer ikke.

Noe forslag?

Ebben

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd enhetsbehandling også ja, det er mye du kan gjøre der. Men ikke slå på wlan hardware fysisk. Jeg er tom for ideer.

Eneste eventuellt må være å konfigurere hotkeys igjen, vet du hvordan jeg gjør det?

Lenke til kommentar

hei ebben

Du må installere en softwarepakke som ligger på cd`en Drivers & Utilities. Husker ikke hva den softwarepakka heter ( er det easy launch, eller noe slikt mon tro). Dette er drivere/programvare som trengs til disse knappene.....

Men den installert fungerer de igjen.

Fant denne siden på nettet, står et avsnitt der og om "Launch Keys".

PC`en du har er topp ! Hadde den selv før jeg gikk over til ny FSC PC. Eneste jeg kunne tenkt med var en LCD med crystal view og bedre oppløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...