ragamuffin Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) For kritikk [bilder fjernet pga plassmangel] Endret 5. september 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Frost er fint. Bildet av greinene ville jeg kuttet helt i bunn, for å få bort det grumset i bunn. Ellers har bildet fine høylys. Det andre bildet har jeg veldig lyst til å like, men synes den skyggen enten er for dominerende, eller for myk. Er ikke helt sikker på om jeg liker den detaljen, men motivet var stilig. Er skarpheten 100%. Bildet av endene er flott. De fargene er jo helt uvanlige, og når man myser på bildet ser de to endene ut som speilbilder av hverandre. Er de fargene naturlige? Fine er de, uansett Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Jo enig i det med beskjering av de tustene i bunn av bildet. Ellers bilde 2 er tatt med f/14 og stabilisator så om du ser uskarphet så må det i så fall skyldes USM-jobben. Fargene på det siste bildet skyldes refleksjoner fra trær i høstdrakt. Har ikke tweeka de på noen måte. Takker for kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå