^fmj Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er det mulig å lage en boot cd av en windows 98 innstallasjon? Kjøpte en pc, der windows 98 var innlagt. Har tenkt å formatere og legge inn xp, men hadde vært moro å tatt vare på windows 98 innstallasjonen. Er det mulig på noe vis? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Sjekk om det ligger installasjonsfiler i denne mappen (om jeg husker riktig): c:\windows\cabs Disse kan du brenne på en CD tror jeg. Ellers kommer jeg ikke på noen måte. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Er det mulig å lage en boot cd av en windows 98 innstallasjon? Kjøpte en pc, der windows 98 var innlagt. Har tenkt å formatere og legge inn xp, men hadde vært moro å tatt vare på windows 98 innstallasjonen. Er det mulig på noe vis? 5513863[/snapback] En mulighet er å bruke GHOST eller Drive Image. Det er programmer som gjemmer et "speil" av installasjonen. Dette gjemmer du på en CD eller på annet drev. Nå kan du formatere og installere XP, og hvis du vil installere din win98 igjen, kan du kjøre speilet på. (Men kun på den computeren) Hilsen tukols Endret 28. januar 2006 av tukols Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Takker, skal se hva jeg får til i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå