ArmenMinAU Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei Jeg har et stereoanlegg som jeg kobler til lydkortet via stereo'en "output" kontakt. I tillegg har jeg også noen datahøytallere og en sub som jeg vil bruke samtidig. Hvordan gjør jeg dette? Lydkortet mitt har bare en grønn kontakt som jeg bruker til vanlig, en rosa mic kontakt, og en blå kontakt? Går det ikke ann å bruke den blå også? Vennligst svar hvis du vet dette Takkerfor svar på forhånd Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 HeiJeg har et stereoanlegg som jeg kobler til lydkortet via stereo'en "output" kontakt. I tillegg har jeg også noen datahøytallere og en sub som jeg vil bruke samtidig. Hvordan gjør jeg dette? Lydkortet mitt har bare en grønn kontakt som jeg bruker til vanlig, en rosa mic kontakt, og en blå kontakt? Går det ikke ann å bruke den blå også? Vennligst svar hvis du vet dette Takkerfor svar på forhånd 5513862[/snapback] Du kan jo bruke en splitter som ser slik ut Den blå kontakten er vel line inn tror jeg, så det vil gå dårlig. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Har en splitter men lyden blir helt skurrete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå