Thewiz Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg instalerte ny harddisk her om dagen, alt gikk fint og jeg var fornøyd. Jeg rulla inn en DVD for å legge over på den nye harddisken. Men, der var det ingen DVD-rom. DVD-rommen er borte. Jeg kan ikke finne den på ''Min datamaskin'' eller når jeg prøver og søke etter den. Hva kan ha skjedd? Oppsett i ''Min datamaskin'' A = Floppy C = Hard 1 D = Hard 2 E = Hard 3 Dokumenter Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 hum. kan du ha kommet borti noen kabler da du satt i hdd? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 hum. kan du ha kommet borti noen kabler da du satt i hdd? 5513789[/snapback] Det kan godt være, men jeg skjekket strømtilkobling og IDE tilkobling istad, alt er i orden der. Rart at jeg ikke får opp noe. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei. Kommer den opp i Bios da? Husker at jeg hadde noe av samme problemet med min Plextor Brenner for en tid tilbake. Jeg tror løsningen var å bruke en annen Strømkontakt fra Strømforsyninga, tror jeg.Prøv det å se hva som skjer. Hvis ikke prøver du å ta ut og inn bios batteriet. eller Restarte CMOS. Lykke til. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Gjorde som du sa og byttet litt på størmkablene. Funker fint nå. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå