ZeroCool Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Skal bestille meg vifte, men så kome jeg til og tenke på Volcano 7+ og Mist Silent Twin, og da tenkte jeg: hmmm ingen dum idè, men hvem av dem??? Så her er spørsmålet mitt: Hvilken vifte er best?? Volcano7+TEST MistSilentTwinTEST Er Arctic Alumina kjølepasta bedre eller like god som Arctic Arctic Silver 3?? Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Har Thermaltake Volcano7+ selv, kjører den på laveste hastighet og da ligger idle tempen på 39-43 og load på 43-45. Så min erfaring sier att dette er en meget god kjøler.. Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hmmm....noen flere innspill? Har fundert på samme sak selv... Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 ...ingen? :/ Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 gå for Volcano! ... ulempen med Silent Twin (IMO) er at den blåser varm luft rundt i kabinettet med de 2 viftene sine ... Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 19:44, skrev lavizh:gå for Volcano! ... ulempen med Silent Twin (IMO) er at den blåser varm luft rundt i kabinettet med de 2 viftene sine ... Que?!? Hvor tror du denne varmen blir av ved bruk av andre kjølere? Forsvinner denne varmen...? Er vell bare bra at den flytter varmen fra prosessoren og til lufta i kabinettet. Er det ikke dette som er grunnprinsippet til en kjøler... (?) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Twin kjøler nok ikke like bra som V7+, men til gjengjeld er den nok mer stillegående. Arctiv Alumina er ikke like bra som Arctic Silver 3. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 AS3 er nok best. Men den kan være ledende.. Aldri opplevd problemer, og jeg kjenner en som nesten dynka mobo'n sin i det (Den går fortsatt) Det er litt vanskelig å sammenligne Volcano 7+ og MIST Silent Twin, pga. det er 2 kjølere i forskjellige kategorier. Mvh. Morten Holje aka Boqs Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg er virkelig fornøyd med min V7+, men kunne godt tenkt meg enda litt mindre støy ved laveste setting, ytelsen er det minimalt å utsette på. Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hvem andre enn microplex selger Volcano 7+...? Er ikke på lager der :/ Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 http://www.netconnection.no f.eks Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Noen som vet hvordan Volcano 9 er i forhold til Volcano 7+? Synes kjøleribba ser noe mer "standard" ut på Volcano 9 :/ Vifta er derimot økt i størrelse, til 80mm. Noen som har erfaring med Volcano 9? Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 17:45, skrev mackforever:Noen som vet hvordan Volcano 9 er i forhold til Volcano 7+? Synes kjøleribba ser noe mer "standard" ut på Volcano 9 :/ Vifta er derimot økt i størrelse, til 80mm. Noen som har erfaring med Volcano 9? du kan ta og sjekke ut http://www.m6.hwgn.net/reviews/volcano9/index.shtml der de har foretatt en test av denne kjøleren, vurderer sterkt og kjøpe den istedenfor noen annen, hvis jeg ikke går for TV7+ eller MST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå