habberst Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 hei. lurte på om det var mulig å gjøre om den norske versjonen av windows xp jeg har til engelsk? har et program jeg skal instalere som krever at windows er engelsk.. håper på noen kreative svar fortest mulig mvh habbe Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Du kan ikke forandre språk på XP. Men jeg ble litt nysgjerrig på hvilket program som er så dårlig laget at det kun kan installeres på engelsk Windows... Lenke til kommentar
habberst Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 hehe det er oppgradering av windows xp sp2 pro til media center. å siden media center ikke finnes på norsk sååå Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) hehe det er oppgradering av windows xp sp2 pro til media center. å siden media center ikke finnes på norsk sååå 5513927[/snapback] Joda. 1.195,- for OEM-versjonen på Komplett. Og siden "Produktet kan nå kjøpes løst ( ikke sammen med hardware ) hvis det skal innstalleres i egen PC.", så forsvant vel egentlig den siste unnskyldningen også. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313520&cks=SPK EDIT: Engelsk versjon også, gitt. Endret 28. januar 2006 av johnj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå