Lurifaksen Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 18:31, Cornel skrev:Det som er idiotisk er at folk legger inn XP Det som er idiotisk er slike idiotiske kommenterer som det. Det er ikke noe som helst problem hvis du bruker Opera. Det er IE som er problemet. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Funker ikke på Win2000 :grin: Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Dette var jo et forholdvis alvorig hull, men jeg vil likevel si at dette var ganske overdrevet, hvertfall slik jeg opplevde det. Når jeg klikket på denne linken som skulle slette innholdet i c:test, kom det opp et hjelp-vindu. Ingen filer ble slettet enda. Jeg trykte "Avbryt", enda ble ingen filer slettet. Først når jeg trykte "Fullfør", ble innholdet i c:test slettet. Etter min mening er du temmelig dum dersom du trykker både "Avbryt" og "Fullfør" i et hjelp-vindu som plutselig dukker av seg selv, eller evt. når du trykker på en link. Det mest naturlige ville etter min mening vært å lukke vinduet med lukkeknappen? Noen som er enige med meg? :smile: Lenke til kommentar
kindings Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Det skal ikke mye til å være enige i det, man kan tross alt ikke forutse alle "rare" ting folk gjør. Det var alltid noen som klarte å skrive "format c:" i dos dagene, svare på et ganske klart spørsmål etterpå om du virkelig vil slette alt.. og alikevel ikke forstod hva som hadde skjedd. Også har du dem som er så flinke at de tror de ikke trenger søppelkurven i windows, disabler den for deretter å slette filer og skylder på MS at filene forsvinner for lett. Jeg er da glad for at vi ikke får opp advarsler 2-3 ganger før ting skjer, ser for meg filsetting: - Er du sikker på at du vil slette filen -> OK - Dette vil føre til at filen forsvinner for godt -> OK - Er du helt sikkert på at du ALDRI vil trenge denne filen igjen -> OK - Siste sjanse før filen slettes, trykker du OK nå vil den forsvinne ->Cancel :smile: Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Nei, det er nok sant at man aldri kan forutse alt det dumme noen vil gjøre... :smile: Og, den dagen man må bekrefte 5 ganger for å slette en fil i Windows, da må man lære seg Linux... :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Off-topic: går det an å fjerne "confirm file delete" boksen som popper opp i windows når jeg prøver å slette en fil - slik at filen slettes med en gang jeg trykker på del? mener å huske at jeg har gjort dette før, men husker ikke hvilkent program/hvordan. Lenke til kommentar
thelittlewitch Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 help and support center... Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hvis du holder Shift-knappen nede mens du trykker Delete på tastaturet, slettes filen direkte (uten å gå via papirkurven) :smile: Lenke til kommentar
Ithron Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: GeeZuZz skrev (2002-09-14 23:32):Off-topic:går det an å fjerne "confirm file delete" boksen som popper opp i windows når jeg prøver å slette en fil - slik at filen slettes med en gang jeg trykker på del?mener å huske at jeg har gjort dette før, men husker ikke hvilkent program/hvordan. Jeg er rimelig sikker på at dette er mulig, prøv å høyreklikke på papirkurven. Dette mener jeg likevel er litt farlig, dersom du kommer borti delete-knappen, da du mente f.eks end-knappen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 bendikwhist: ja, det er en uvane jeg har. Ithron: ja så sannelig! der var den ja! det er jo ikke noe problem hvis jeg kommer borti del knappen. det blir jo i papirkurven. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hmmm... jeg finner ikke denne filen jeg skal slette jeg gitt......merklig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå