Schnickaschnicka Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Har idag tidlig byttet passord. Skrudde av pc og restartet og da kom jeg ikke inn med passordet. Jeg antar da at jeg har klart å skrive feil passord 2 ganger. Kan jeg da gå inn i bios og velge å boote fra cd og installere xp på nytt da jeg hadde tenkt til dette? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jepp, det er ikke noe problem det, om du hadde tenkt det.. Men eller så finnes det sånne greier du kan brenne på en cd og komme deg rundt passordet.. (husker ikke hvor jeg fant det.. er ikke sikkert det er lovlig eller, eller i strid mot retningslinjene her... så kanskje det ikke skal snakkes om...) Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 da tror jeg at jeg formater jeg. Det vil vel gå fint det Lenke til kommentar
Havon Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 om du ikke har admin passord så kan det fikses lett Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 du har prøvd å bare restarte den?? det skjedde med meg en gang og jeg trengte bare å restarte datan en gang.. Lenke til kommentar
Bovve Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 du trenger ikke å Formatere! bare kom deg inn i sikkerthestmodus! veldig enkelt å lure seg unna passordet Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Kan ellers anbefale ERD Commander Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jepp, det er ikke noe problem det, om du hadde tenkt det.. Men eller så finnes det sånne greier du kan brenne på en cd og komme deg rundt passordet.. (husker ikke hvor jeg fant det.. er ikke sikkert det er lovlig eller, eller i strid mot retningslinjene her... så kanskje det ikke skal snakkes om...) 5513567[/snapback] Kunne du evt sende meg en pm om du finner igjen det programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå