Ancistrus84 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Virker som det er en del som ikke kan la fristelsen gå fra seg og prøve og smake på ostepopp-skumgummi greiene. Du vet det KAN jo smake som ostepopp... Ender vel opp med en som spiser en eske med slikt og blir dødsyk. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Vel.... Microplex er en konge webshop, fordi den har så ekstremt bra utvalg. Men, hvis ting må inn på garanti dit, har jeg erfart at saken er en helt annen. En venn av meg bestilte en Enermax strømboks derifra tidlig detta året. I juni/juli konka strømboksen ut, og vi sendte da mail til Microplex, og dem svarte hyggelig tilbake at det bare var å printe ut mailen (var vel Espen Faahle), så skulle de se på saken. Gjorde så, og i begynnelsen/litt uti juli (husker ikke datoer så godt) sendte vi inn boksen. Så hørte vi aldri noe mer til saken. To uker gikk, sendte mail om hva status var, ikke noe svar. Sendte vel tre mailer tilsammen som spurte om hva status på returen var, men ingen svarte. Men etter at jeg sendte en henvendelse via en annen venn, som skulle spørre noe angående kabinetter de solgte, så kom ikke noe svar, men strømboksen kom to dager etterpå. Det tok altså 5-6 uker, uten noen form for tilbakemelding, før strømboksen kom tilbake. Men den funket nå, iallfall. (Du må si ifra hvis dette ikke stemmer, Faahle. Siden du er så aktiv her i forumet, virker det rart at du aldri svarte. Men, vi fikk aldri svar, og den vennen av meg det gjaldt, har ikke problem med å motta og sende mail...) Forresten så kunne det vært en liten fordel om det hadde gått an å ringt dere også. Sånn som det er nå, kan dere kun nås på fax eller mail... Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 18:16, skrev h017ah:En venn av meg bestilte en Enermax strømboks derifra tidlig detta året. I juni/juli konka strømboksen ut, og vi sendte da mail til Microplex, og dem svarte hyggelig tilbake at det bare var å printe ut mailen (var vel Espen Faahle), så skulle de se på saken. Gjorde så, og i begynnelsen/litt uti juli (husker ikke datoer så godt) sendte vi inn boksen. Så hørte vi aldri noe mer til saken. To uker gikk, sendte mail om hva status var, ikke noe svar. Sendte vel tre mailer tilsammen som spurte om hva status på returen var, men ingen svarte. Men etter at jeg sendte en henvendelse via en annen venn, som skulle spørre noe angående kabinetter de solgte, så kom ikke noe svar, men strømboksen kom to dager etterpå. Det tok altså 5-6 uker, uten noen form for tilbakemelding, før strømboksen kom tilbake. Men den funket nå, iallfall. (Du må si ifra hvis dette ikke stemmer, Faahle. Siden du er så aktiv her i forumet, virker det rart at du aldri svarte. Men, vi fikk aldri svar, og den vennen av meg det gjaldt, har ikke problem med å motta og sende mail...) Hei! Jeg får dessverre ikke sjekket så mye rundt dette når du ikke oppgir hvem du er, men generellt sett kan jeg jo informere om at det hovedmenyen på sidene våre er linket til et supportforum vi har gående, så om jeg ikke hadde fått svar på 6 uker hadde jeg kanskje overveid å slenge inn en post der og spørre om det var noe galt siden du ikke mottok svar på mailer sendt til oss? :smile: Quote: Forresten så kunne det vært en liten fordel om det hadde gått an å ringt dere også. Sånn som det er nå, kan dere kun nås på fax eller mail... Vi har dessverre slitt en smule med bemanningsproblemer en stund, men har nå ansatt nye medarbeidere og skal om noen få uker flytte inn i nye lokaler. Vi kommer til å gjøre noe med det så snart vi er på plass der :smile: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå