Gå til innhold

Hva lever de av... Microplex


Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke Politiet har kapisitet til å hente inn _alt_ som ikke hadde blitt tilbakebetalt uansett.

De som ikke sitter med fartskontroll på svenskegrensen sitter på kontoret og laster ned barnep0rn (ifølge [http://www.aftenposten.no] Aftenposten [/url])...

 

Inkassosaker kan jo koste mer enn selve varen, ikke sikkert det vil lønne seg engang.

 

Vel, nå skal jo Politiet bruke mer ressurser på å få hw.no til å gi ut ip'en min, spore meg, og bøtelegge meg for usannheter.

(Forskudd; husk taper butikken buydirect.no, scam fra ende til annen)

VISA er jo en fordel, uten tvil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror problemet er at administrasjon av "dårlige betalere" koster litt mer enn det smaker. Og jeg _vet_ at Espen og de andre i MP har det travelt for tiden.

 

Vi får se om VISA - løsningen kommer. Jeg har hatt en del utviklingsprosjekter selv, og vet godt hva "i løpet av ???????" betyr. Men det sier jeg ikke....

 

-VF-

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-15 20:09, skrev fondus:

Men trengs det da? Hvis ikke kunden betaler etter utgått dato, purring, inkassokrav m.m, er det vel ikke verre enn en politianmeldelse? det enkleste for dere er nok oppkrav, men jeg tror dere hadde fått solgt mer hvis dere hadde hatt billig frakt :smile:


Hei igjen!

 

Det er selvsagt korrekt, men som det blir nevnt over er dette dessverre en svært så tidkrevende prosess. I tillegg er vi rettsløse i de tilfeller hvor kundene er under 16 år (og så vidt jeg husker under 18 år med 0-inntekt)

 

Vi strever hele tiden etter å ha et forhold til kundene som baseres på tillit, og det beste for alle parter hadde selvsagt vært om vi kunne sende flest mulig pakker som A-post og legge ved giro. Problemet er bare at det alltid vil være noen som benytter seg av dette og derfor "ødelegger" for alle andre.

 

Som mange vil huske sendte vi ut pakker som A-post i begynnelsen, men da det etterhvert ble mistenkelig mange pakker som aldri dukket opp hos mottaker ble vi nødt til gå over til registrerte sendinger - dessverre til en langt høyere kostnad for kunden. Hvor "problemet" lå (posten eller kunden) hadde vi ikke lyst til å spekulere i, men konstaterte at det dessverre var en løsning som kostet langt mer enn den smakte....

 

Men - så snart vi får på plass VISA så vil jo dette i mange tilfeller ikke bli et problem, selv om det selvsagt alltid vil være noen som heller ikke kan benytte seg av det tilbudet...

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

 

[ Denne Melding var redigert av: EspenFaale på 2002-09-15 23:19 ]

Lenke til kommentar

Jeg har drevet med kjøpsalg av mine PCer i en god del år nå, og har faktisk kjøpt ifra de fleste web shopper. (man kan ikke vite før man har erfart)

 

Microplex er uten tvil den beste og mest proffe web shoppen av dem alle.

 

Espen Faale vil jeg spesielt nevne, fantastisk service menneske.

 

Jeg kjøper alt jeg kan til en pc på MP, resten på startit. (jada, jeg er fra stavanger)

 

:grin:

 

G

Lenke til kommentar

Bestilte på en onsdag kveld, lørdag var pakka på posten, men morra mi sa ikke fra før mandag :sad:

Jo en ting til! har dere merka at de isopor greiene de sender pakker i (komplett sender også med slikt)smaker ostepopp?? lukta ostepopp så jeg døtta på dama noen sånne! Jaggu smakte de ikke ostepopp også

 

[ Denne Melding var redigert av: Krishell på 2002-09-18 09:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-18 09:12, skrev Krishell:

Bestilte på en onsdag kveld, lørdag var pakka på posten, men morra mi sa ikke fra før mandag :sad:

Jo en ting til! har dere merka at de isopor greiene de sender pakker i (komplett sender også med slikt)smaker ostepopp?? lukta ostepopp så jeg døtta på dama noen sånne! Jaggu smakte de ikke ostepopp også


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Krishell på 2002-09-18 09:14 ]</font>


 

Jeg er målløs.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-18 09:12, skrev Krishell:

Bestilte på en onsdag kveld, lørdag var pakka på posten, men morra mi sa ikke fra før mandag :sad:

Jo en ting til! har dere merka at de isopor greiene de sender pakker i (komplett sender også med slikt)smaker ostepopp?? lukta ostepopp så jeg døtta på dama noen sånne! Jaggu smakte de ikke ostepopp også


Hei!

 

For å komme evt. søksmål i forkjøpet - det er ikke ostepop :wink:

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Syns også at Microplex er helt konge! Det eneste jeg syns er at MP.no har litt dårlig utvalg innen vannkjøling! Kjøp DangerDen og Magnum blokker, mange kommer til å takke dere! Men de 50(?) Kr ekstra som du betaler for leveringen får du jo igjen, MP.no sender jo lynraskt! Pakka er der om 1-2dager! Ros og skryt at MP.no, stå på :smile:

Lenke til kommentar

mangelen på visamulighet suger, jeg har veldig lyst på taisol med kobberbunn som er på tilbud til 90 kr, men etter å ha lagt den i handlekurven og på vei gjennom bestillingsprosedyren ender det på over 200,-. og det gidder jeg ikke. tilbudet gjelder kun i webshopen også, så selv om jeg bor i nærheten av Halden, så koster den 300!!!!!!!! hos datatjenesten i halden som Microplex samarbeider med. det er rett og slett latterlig.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-09-19 16:33 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...